۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
قیمت قبر در بهشت زهرا برای سال آینده اعلام شد + جزئیات

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تشریح قیمت قبر در بهشت زهرا برای سال آینده از احداث آرامستان جدیدی در جنوب شرق تهران با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر و نام احتمالی بهشت رضا(ع) خبر داد.

ایسنا: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی این شورا در نوبت عصر بررسی بهای خدمات سازمان بهشت زهرا (س) را در سال ۱۴۰۲ در دستور کار داشتند که در همین راستا تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این باره، گفت: در مقایسه‌ای که میان سازمان بهشت زهرا با سایر آرامستان‌های کلانشهرهای کشور در ارائه خدمات و بهای نرخ این خدمات انجام شده است بهشت زهرا ۷۰ درصد کمتر از آرامستان‌های کلانشهرهای کشور است.

قیمت قبر در بخش‌های مختلف بهشت زهرا چند؟

تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا همچنین در حاشیه برگزاری این جلسه نیز در جمع خبرنگاران در تشریح قیمت قبور در سال آینده با تاکید بر اینکه برای دفن روز در قطعاتی که به صورت روزانه در دفن در آنها انجام می‌شود یک قبر رایگان داده می‌شود، افزود: برای سال آینده قیمت قبر در ناحیه ۱، ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ناحیه ۲، ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در ناحیه ۳، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. همچنین برای دو طبقه خالی در قطعات روز که یک طبقه رایگان داده می‌شود اگر خانواده متوفی بخواهد دو طبقه دیگر را خریداری کند هر طبقه سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. همچنین برای پیش خرید ۳۰ درصد به مبالغ اعلام شده اضافه خواهد شد.

وی افزود: هزینه قبر برای کودکان تا هفت سال در سازمان بهشت زهرا رایگان است و در لایحه امسال نیز مقرر شد هزینه تغسیل و تکفین نیز برای کودکان زیر هفت سال دریافت نشود. ویژگی دیگر لایحه نرخ خدمات بهشت زهرا در سال ۱۴۰۲ آن است که بهای خدمات در قطعات روز یک قبر به صورت رایگان داده خواهد شد. در لایحه سال آینده پیشنهاد کردیم برای دو طبقه دیگر الزامی به منظور ذخیره وجود نداشته باشد. در موضوع خدمات نیز آیتم جدیدی را اضافه نکردیم و میانگین افزایش نرخ خدمات ۳۷ درصد بوده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۱۷ رأی موافق با لایحه پیشنهادی شهرداری تهران برای بهای خدمات سازمان بهشت زهرا در سال آینده موافقت کردند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها