۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
پیش‌فروش قبر شروع شد/ درخواست خرید قبور خانوادگی افزایش یافت؟

اینجا بهشت زهرا است. اموات تهرانی در این گورستان به خاک سپرده می شوند. پیش فروش خانه ابدی در بهشت زهرا با نرخ های متفاوتی آغاز شد.

مشرق: بنرهای در شهر مردگان نصب شده و به بازماندگان خبر می دهند اگر می خواهید می توانید در قبور ۱ تا ۲۵۸ قبور را پیش خرید کنید و برای این کار به باجه ۲ پذیرش عروجیان هر روز از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۴:۱۵ مراجعه کنید.

پیش‌فروش قبر شروع شد/ درخواست خرید قبور خانوادگی افزایش یافت؟

قیمت پیش خرید قبر با داشتن متوفی متفاوت است/در فاز یک قیمت قبر ۱۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۳ طبقه است

مراجعه کردم و دیدم خبر درست است و قیمت قبور در قطعات مختلف متفاوت است . در فاز یک قیمت قبر ۱۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۳ طبقه است و فروش در صورتی است که متوفی داشته باشید و قبری هم وجود داشته باشد.

قیمت ۳ طبقه قبر در قطعات روز دفن ۱۰ میلیون تومان است/افزایش قیمت ها از اول فروردین اعمال شد

در قطعه ۲ هم قیمت حدود ۷۱ میلیون تومان است و در فاز سوم ۴۲ میلیون و قطعات جدید و یا روز دفن قیمت ۱۰ میلیون تومان است البته این قیمت ها برای ۳ طبقه است.

افزایش قیمت ها هر ساله از اردیبهشت اعمال می شود اما امسال از ابتدای فروردین قیمت ها افزایش یافت.

۲ طبقه قبر در قطعه یک اگر متوفی داشته باشید ۱۰۰ میلیون تومان است/قیمت طبقه سوم هم به روز حساب می شود/برای احیای هر طبقه هم ۱۳ میلیون تومان هزینه دریافت می شود/فروش در قطعه ۲۲۸ بهشت زهرا با قیمت ۶۲ میلیون

در مورد پیش فروش در قطعه یک قیمت قبور۱۰۰ میلیون برای ۲ طبقه در صورتی که متوفی نداشته باشید و قیمت طبقه سوم هم به روز حساب می شود.

در فاز دوم هم فقط قطعه ۲۲۸ پیش فروش می شود و قیمت ۲ طبقه ۶۲ میلیون است و قیمت طبقه سوم هم به روز حساب می شود. برای احیای هر طبقه هم ۱۳ میلیون تومان هزینه دریافت می شود.

قیمت ها در بهشت زهرا بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است/تعیین تکلیف گورستان جدید تهرانی ها

در خصوص دریافت اطلاعات درباره آخرین قیمت ها و همچنین پیش فروش قبور به سراغ یکی از مدیران شهری رفتیم و گفت: قیمت ها در بهشت زهرا بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است.

وی در خصوص پیش فروش قبور هم گفت که شورای شهر درجریان است و در این زمینه هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

این مقام مسوول می گوید که برای ساخت گورستان جدید در تهران هم اقداماتی صورت گرفته و بزودی این موضوع تعیین تکلیف می شود.

درخواست‌های مردمی برای فروش پنج قبر یا تعدادی قبر در کنار یکدیگر وجود دارد/گورستانی در شرق و غرب تهران ساخته شود؛ مشاور گرفتیم

البته اخباری هم در خصوص فروش چند قبر در کنار هم به درخواست مردم شنیده شد که حسین نظری معاون شهرداری تهران در این باره می گوید: قبور خانوادگی از گذشته در بهشت زهرا وجود داشته اما جدیدا درخواست‌های مردمی برای فروش پنج قبر یا تعدادی قبر در کنار یکدیگر وجود داشته که این قبور محصور نیستند و نخواهند بود و این موضوع بررسی می شود.

معاون شهردار تهران در خصوص ساخت گورستان جدید در تهران گفت: باید جانمایی در این زمینه صورت گیرد و گورستانی در شرق و غرب تهران ساخته شود البته قرار است مشاور گرفته شود تا این کار به درستی انجام شود.

گورستان جدید برای تهرانی ها در سال جاری/مدیر عامل بهشت زهرا خبر از افتتاح آرامستان جدید برای تهرانی داده بود

ظرفیت بهشت زهرا هم در حال پر شدن است. باید تمرکز زدایی از بهشت زهرا برداشته و در نقاط دیگر شهر گورستان ساخته شود.البته برخی مسوولان شهری اعلام کردند که بزودی در تهران گورستانی ساخته می شود و در آذر سال گذشته مدیر عامل بهشت زهرا خبر از افتتاح آرامستان جدید برای تهرانی داده بود.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها