۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
واکنش پلیس به وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی‌های قدیمی

معاون اجتماعی پلیس فتا درباره ادعای وجود "جیوه قرمز" در چرخ خیاطی‌های قدیمی، توضیح داد.

تسنیم: سرهنگ رامین پاشایی؛ معاون اجتماعی پلیس فتا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی در واکنش به شایعه وجود "جیوه قرمز" در چرخ خیاطی‌های قدیمی اظهار کرد: این آگهی‌ها که در یک سایت خرید و فروش اجناس دست دوم منتشر شده است با هماهنگی مدیران این سایت حذف شده است چرا که چنین ادعایی (وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی‌های قدیمی) صحت ندارد.

وی با بیان اینکه بنابر گفته مدیران این سایت، تاکنون هیچ خرید و فروشی از این مدل چرخ خیاطی‌ها انجام نشده است، تصریح کرد: تا به امروز هیچ شکوائیه‌ای در زمینه کلاهبرداری برای خرید و فروش این چرخ خیاطی‌ها ثبت نشده و فردی هم که قصد کلاهبرداری از این شیوه تبلیغ را داشته باشد، شناسایی نشده است.

پاشایی بیان کرد: این رفتارها که هر چند وقت یک بار در فضای مجازی با عنوان‌های مختلف منتشر می‌شوند بیشتر جنبه شوخی و بازارگردانی دارد و البته که هموطنان آگاه هستند که نباید وارد بازی این افراد شوند.

معاون اجتماعی پلیس فتا اظهار کرد: در شبکه‌های اجتماعی پیامی مبنی بر اینکه در این چرخ خیاطی‌ها یک ماده جیوه وجود دارد که ارزش هر گرم این ماده ۱۰ میلیارد تومان است در فضای مجازی منتشر شد که این خبر موجب تشویش اذهان عمومی شده بود.

وی در پایان با بیان اینکه انتشار این آگهی‌ها بیشتر جنبه کلاهبرداری دارد، گفت: اگر فردی از شهروندان برای خرید و فروش این چرخ خیاطی‌ها مبلغی پرداخت کرده یا مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، می‌توانند ثبت شکایت کنند تا به شکایت آنها رسیدگی شود.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها