۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
قیمت پراید دوباره ترمز برید / پژو و دنا رکورد افزایش را شکستند + لیست قیمت خودروها

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از افزایش عجیب قیمت خودروهای ایرانی مانند پژو، پراید، دنا و سمند است.

فردای اقتصاد: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۱۲ میلیون تومان به ۴۶۲ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۲ میلیون تومان افزایش به ۴۸۲ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۹ میلیون تومان افزایش به ۵۱۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۲۵ میلیون تومان افزایش به ۷۹۰ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲۷ میلیون تومانی به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون تومان افزایش به ۵۹۶ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۷ میلیون تومان افزایش به ۶۰۹ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۱۱ میلیون تومان افزایش به ۵۷۳ میلیون تومان و پژو پارس
TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۵۵۱ میلیون تومان رسید.

در همین رابطه بخوانید: پراید و پژو بازهم گران شدند / این خودرو ۱۰ میلیون تومان ریخت

افزایش قیمت پراید، تیبا و کوییک

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۳۰۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۴ میلیون تومان افزایش به ۲۹۰ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ نیز افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۳ میلیون تومان افزایش به ۲۶۸ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۳ میلیون تومان افزایش به ۲۵۸ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۳۱۹ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۵ میلیون افزایش به ۳۰۷ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۳۱۲ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۳۲۳ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش۶ میلیون تومانی به ۴۰۶ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۴۲۰ میلیون تومان رسید.

افزایش قیمت خودروهای دنا و سمند

انواع مدل‌های خودرو دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۰ میلوین تومانی به ۶۲۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۷۷۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۷۳۰ میلیون به ۷۴۴ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۹ میلیون تومانی به ۴۶۴ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۴۸۵ میلیون تومان رسید.

منبع: قیمت‌ها دیوار

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها