۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
خبرنامه شرکت‌ها ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اختلاف علی بابا و زر ماکارون سرمایه‌گذاری در علی‌بابا را به بن‌بست رسانده است.خبر انسداد حساب‌های بانکی چهره اصلی علی‌بابا یعنی مجید حسینی‌نژاد مدیرعامل و بنیان‌گذار خبرساز این گروه حکایت از احتمال ناموفق بودن مذاکرات برای جذب سرمایه این گروه از مجموعه قدرتمند زر ماکارون به نمایندگی شرکت مدیریت سرمایه اقتصادی «آتیه زر» دارد.(جدید)/

فردای اقتصاد -  حسین صالحی‌نیا، مدیر مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از بومی سازی پمپ کندانس فشاربالای واحد اوره پتروشیمی مسجدسلیمان به همت داخلی‌ها خبر داد.
 

وضعیت شرکت چادرملو از نظر فروش وسودآوری نسبت به فصل قبل با بهبود همراه است اما شرکت هنوز نتوانسته به حاشیه سودی برابر دوره مشابه سال قبل دست یابد.

با حکم یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون، سید مجید مقدسی مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون  شد.


مدیرعامل شرکت توسعه سازه فولاد ایرانیان تغییر کرد.احمد نظری تحصیل کرده رشته اقتصاد مدیرعامل این شرکت شد.

سرپرست شرکت لیزینگ رازی تغییر کرد و محمدھادی موقعی کارشناس ارشد مدیریت صنعتی به عنوان سرپرست جدید شرکت معرفی شد.

بنا به دستور مدیرعامل بیمه تجارت نو بخش عمده‌ای از خسارت حادثه زمین لرزه خوی به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال پرداخت شد.

بنیامین حیدرزاده مدیرعامل شرکت حمل و نقل توکا شد. علاوه بر این در این شرکت حمید زارعی سمت دبیر هیات مدیره را کسب کرد. این تغییرات در تاریخ ۲۳ بهمن ماه در حتوکا انجام شد.

در گروه فن آوا محمدمردانی تحصیل کرده دکترای مدیریت به عنوان مدیرعامل معرفی شد.

سپنتا مدیرعامل جدید معرفی کرد. افشین فرشیدفر که دارای مدرک مهندسی مکانیک مدیرعامل این شرکت شد.

یکشنبه ۳۰ بهمن سال جاری، ۶.۵ درصد از سهام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "انتخاب" در بازار اول فرابورس ایران عرضه خواهد شد. سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم با قیمت کشف شده در دامنه یک هزار و ۴۳۳ تا مبلغ یک هزار و ۹۰۰ تومان خواهد بود. بنابراین برای شرکت در این عرضه اولیه حداکثر ۵۷۰ هزار تومان نقدینگی مورد نیاز است.

مدیرعامل فولاد خوزستان از برگزاری آیین رونمایی ۱۵۶۰ قطعه بومی سازی گروه فولاد خوزستان در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و دستگاه اندازه گیری میزان آهن کل و فلزی در آهن اسفنجی که برای اولین بار در جهان به دست متخصصان فولاد خوزستان ساخته شده، خبر داد.

در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج‌ می‌شود. به این ترتیب، این محصول که در زمره محصولات پر طرفدار ایران خودرو قرار دارد، در اسفندماه امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج می شود. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال آینده به تولید انبوه می رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به رغم محدودیت‌های برق در تابستان و گاز در زمستان موفق به ثبت رکوردهای پی‌درپی روزانه و ماهانه و افزایش تولید در ده‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شدند. در ده ‌ماهه سال جاری رکورد تولید به ۲۰۳ هزار و ۸۲۲ تن رسید. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ هزار و ۸۸۳ تن محصول تولید شده بود.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار