۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
سرنوشت غم‌انگیز پلیسی که با سارقان بعد از زلزله خوی مبارزه می‌کرد

گروهبان یکم محمدرضا حاجی حسینلو در حین انجام ماموریت، توسط سارق مجروح که به علت شدت جراحات وارده  به درجه رفیع شهادت رسید.

پایگاه خبری پلیس: آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شهادت یکی از ماموران پلیس که برای تامین امنیت و امدادرسانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام شده بود در حین انجام مأموریت و مبارزه با سرقت، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر  اظهار کرد: گروهبان یکم "محمدرضا حاجی حسینلو" از ماموران کلانتری خدمات انتظامی ارومیه که برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام‌شده بود، در حین انجام ماموریت، توسط سارق مجروح که به علت شدت جراحات وارده  به درجه رفیع شهادت رسید.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی و  همچنین حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم فراری در کمترین زمان ممکن دستگیر و به مقر پلیس هدایت داده شد.

این مقام ارشد انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت گروهبان یکم "محمدرضا حاجی حسینلو"  گفت:‌ کارکنان پلیس در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم مختلف هستند و  هرگز اجازه نخواهیم داد در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش خاطر شهروندان عزیز وارد کند.

پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:شهادت هنر مردان خداست که با هنرمندی خود امنیت و آرامش جامعه را تضمین می‌کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها