۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
توصیف جالب وزیر ارتباطات درباره دانش رئیسی از تکنولوژی

وزیر ارتباطات، در همایش نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: آقای رئیسی شاید «IT Man» نباشند، ولی «IT فهم» خوبی هستند و با توجه ایشان به این موضوع، کار را پیش می‌بریم.

دیجیاتو: «عیسی زارع‌پور» گفت: «ما در دولت سیزدهم با درک صحیحی که از اهمیت فناوری اطلاعات داشتیم، با دستور خود حضرت آقای ابراهیم رییسی به عنوان محور کلیدی، این موضوع را دنبال کردیم. آقای رییسی شاید «IT Man» نباشند، ولی «IT فهم» خوبی هستند و با توجه ایشان به این موضوع، کار را پیش می‌بریم.» وزیر ارتباطات در سخنرانی خود در نهمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، اعلام کرد: «مردم به مرور طعم شیرین فناوری سرعت اینترنت را خواهند چشید. کمک به زیرساخت اعتباری کشور بسیار مهم است و اپراتورها باید در نظر بگیرند که سرمایه‌گذاری‌ها در دراز مدت، سودآور خواهد بود.»
زارع‌پور گفت «فناوری اطلاعات» در همه حوزه‌ها، حتی دامپروری وارد شده تا زندگی را برای مردم جهان آسان‌تر کند. به گفته او سهم اقتصاد دیجیتال در ایران در زمان شروع دولت حدود ۶.۴ درصد بود و هم‌اکنون به ۷.۴ درصد رسیده است. زارع‌پور گفت: «پیش‌بینی می‌شود زودتر از برنامه توسعه کشور که گفته شده تا ۱۴۰۴ این عدد به ۱۰ درصد برسد، تا پایان دولت بتوانیم به سهم ۱۰ درصدی دست پیدا کنیم.» 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها