برنامه کامل شمارش معکوس ۳ اسفند ۱۴۰۱

روزهای سبز بورس ادامه خواهد داشت؟

همراه با کمال خانزاده کارشناس ارشد بازار سرمایه
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
روزهای سبز بورس ادامه خواهد داشت؟

بورس تهران در ادامه معاملات خوب روز یکشنبه توانست از همان ابتدا روز بسیار سبزی را آغاز کند و تا پایان نیز تقاضا قدرتمندترین نیروی معاملات بود تا یکی از بهترین روزهای بورس تهران از زمان ریزش تاریخی سال ۹۹ رقم بخورد. شاخص کل بورس در انتهای بازار دیروز افزایش چشمگیر ۴.۰۹ درصدی را تجربه کرد تا بار دیگر یک رکورد خوب از خود به جای بگذارد و بتواند با قدرت بالایی از سد مقاومت مهم ۱.۶ میلیون واحدی عبور کند.

بورس تهران در ادامه معاملات خوب روز یکشنبه توانست از همان ابتدا روز بسیار سبزی را آغاز کند و تا پایان نیز تقاضا قدرتمندترین نیروی معاملات بود تا یکی از بهترین روزهای بورس تهران از زمان ریزش تاریخی سال ۹۹ رقم بخورد. شاخص کل بورس در انتهای بازار دیروز افزایش چشمگیر ۴.۰۹ درصدی را تجربه کرد تا بار دیگر یک رکورد خوب از خود به جای بگذارد و بتواند با قدرت بالایی از سد مقاومت مهم ۱.۶ میلیون واحدی عبور کند. شاخص هم‌وزن نیز اگرچه به اندازه شاخص کل صعود نکرد اما روز خوبی داشت و با افزایش ۲.۸۲ درصدی همراه شد. یکی از نکات مهم بازار این روزها، رشد دوباره ارزش معاملات و فاصله گرفتن از اعداد زیر ۴ هزار میلیارد تومان است به طوری که روز کاری گذشته عدد ۱۰۱۴۰ میلیارد تومان را به ثبت رساند. از سمتی ورود پول نیز با قدرت خوبی در حال تزریق به سهام است و امروز نیز شاهد ورود ۳۷۱ میلیارد تومان از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در شمارش معکوس امروز همراه با کمال خانزاده، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی روزهای سبز بورس و چشم‌انداز آن پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha