۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
طرح کالابرگ الکترونیکی به جای یارانه منتفی شد؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای کالابرگ قانون مصوب مجلس است و این قابل قبول نیست که تیم اقتصادی دولت اعلام کند توان اجرای آن را ندارد.

ایسنا: سید سلمان ذاکر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز ( شنبه) مجلس، بیان کرد: در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس تیم اقتصادی دولت اعلام کرد که توان اجرای کالابرگ را ندارد. گفتند در برخی استان‌ها به صورت آزمایشی اجرایی شده است اما موفق نبودیم. اولا اجرای کالابرگ قانون مصوب مجلس است.

وی در ادامه اظهار کرد: ۸ قلم کالای اساسی باید با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار گیرد. آیا دلار ۵۶ هزار تومانی تاثیری بر معیشت مردم ندارد؟ دولت باید به فکر اجرای کالابرگ باشد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن لر IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    دولت دنیال حاشیه نیاشد بهتر است یارانه را به مردم بدهد بدون درد سر و بندگان خدا هر کس یکی خرج دارو .وام . ماست .نان و ..........خرید از جای مناسب ارزان چرا که دولت بایدچه مبلغ کلانی را خرج این زیر ساخت کند یارانه ارز نیست از کشور خارج شود به خدا قسم نمیدانم کی تصمیم می گیرد وبا چه هدفی
  • امت رسول الله IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    اگه این طرح اجرا نشه بهتر شاید برای مراکز نزدیک به تهران خوب باشه ولی برای شهرهای دورتر از مرکز فردا آقای معازه دار هر چی جنس بنجل و به درد نخوره به مردم غالب میکنه این هم بعدا گندش در میاد اگه پول باشه هر کسی خودش میره جنس خوب و مدیریت خوبربهاش انجام میده اینم خط و اینم نشون بعد یک دوماهی داد مردم
    • محمد IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      اگه یارانه بشه کالا من که کرایه خونه ندارم باید برم تو پارک بخوابم
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    دادن خبرهای بدون بررسی و تحقیق به مردم این پیامدهاراهم دارد وقتی هرمسئول بی مسئولیتی هرروز خبر منتشر میکند همین میشود.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها