۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
بورس مسیر دلار را در پیش می‌گیرد؟

بورس تهران دیروز پس از ثبت یک روز تاریخی در شروع هفته دوم اسفند ماه، رشد دوباره‌ای را به ثبت رساند اما به مرور با افزایش عرضه‌ها به خصوص در گروه‌های کوچک و ریالی همراه شد و احتمال برای یک استراحت کوتاه‌مدت را افزایش داد.

بورس تهران دیروز  پس از ثبت یک روز تاریخی در شروع هفته دوم اسفند ماه، رشد دوباره‌ای را به ثبت رساند اما به مرور با افزایش عرضه‌ها به خصوص در گروه‌های کوچک و ریالی همراه شد و احتمال برای یک استراحت کوتاه‌مدت را افزایش داد. شاخص کل بورس طی معاملات روز گذشته با افزایش ۳.۷۷ درصدی همراه شد و توانست از مرز ۱.۸ میلیون واحدی عبور کند. شاخص هم‌وزن نیز که روز مثبت اما ضعیف‌تری را دنبال کرد، یک افزایش ۲.۰۴ درصدی را تجربه کرد. ارزش معاملات اما روز گذشته با توجه به عرضه شدن صف‌های خرید، رشد قابل توجهی داشت و به عدد ۱۶۵۶۰ میلیارد تومان رسید که در ۱۸ ماه گذشته بی‌سابقه بوده است. در کنار این ارقام سبز اما شاهد یک خروج پول ۱۸۱ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در شمارش معکوس امروز همراه با مهدی کارنامه، کارشناس بازار سرمایه، به پیش بینی مسیر بورس در اسفند ماه پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با احسان طاهری، عضو تحریریه فردای اقتصاد، به بررسی رابطه نرخ بهره و شاخص بورس پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    سلام، لطفا نسخه صوتی رو هم مثل سایت قبلی بورسان در فرمت ها قرار بدید ، هم برای پخش، هم دانلود ضمنا نسخه های فشرده تر خیلی دیر بارگزاری میشه ، حداقل نسخه صوتی بلافاصله بارگزاری بشه
    • فردای اقتصاد DE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      باسلام نسخه صوتی برنامه‌ها در کانال تلگرام فردای اقتصاد موجود است. این برنامه را می‌توانید اینجا در تلگرام بشنوید: https://t.me/feghtesad
  • افشین عباسی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    باسلام, در تورم 50 درصدی مکانیزم سیاست های پولی بانک مرکزی کارا نیست و سیاست های پولی خیلی کم اهمیت میشه. تورم اسمش روش هست مثل سیل در طبیعت نابودگر هست.
  • داود حیدری IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    ممنون که آقای کارنامه رو دعوت کردید.