۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
خودروی کوییک نیم میلیارد تومان شد / پراید پژو و سمند باز هم گران شدند + قیمت خودروها

روند قیمت خودرو در بازار همچنان صعودی است و به نظر می‌رسد که خودرو با اهرم دلار هر روز در حال بالا رفتن است.

فردای اقتصاد: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۱۶ میلیون تومان افزایش به ۶۰۰ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۷ میلیون تومان افزایش به ۵۵۷ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۲ میلیون تومان افزایش به ۵۸۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۹۵۳ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۱ تومانی به قیمت ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون تومان افزایش به ۶۷۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲ میلیون تومان افزایش به ۶۸۸ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۴ میلیون تومان افزایش به ۶۵۸ میلیون تومان و پژو پارسTU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۷ میلیون تومانی به ۶۵۳ میلیون تومان رسید.

رکوردشکنی افزایش قیمت پراید، تیبا و کوییک

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با افزایش ۶ میلیون تومانی به قیمت ۳۴۴ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۸ میلیون تومان افزایش به ۳۳۲ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۵۱ اما کاهش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۳ میلیون تومان کاهش به ۲۸۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۲ میلیون تومان کاهش به ۲۷۱ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱ میلیون تومانی به ۳۵۶ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۱ میلیون افزایش به ۳۴۷ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۳۵۸ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۳۶۸ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به ۴۸۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۴۹۳ میلیون تومان رسید.

افزایش نجومی قیمت خودروهای دنا و سمند

انواع مدل‌های خودرو دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۰۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۷ میلیون تومانی به ۶۸۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۲ میلیون تومان افزایش به ۸۹۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۸۵۵ میلیون به ۸۶۰ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۶ میلیون تومانی به ۵۵۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۰ میلیون تومان افزایش به ۵۷۵ میلیون تومان رسید.

منبع: قیمت‌ها دیوار

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    نظر خاصی ندارم
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    چه نظری فقط ب ریس جمهور همگی بگید خداقوت .نمیتوانیم ونمیتوانستیم بگیریم اما حالا با سنیدن این افزایش روزافزون و ثانیه ای بخدا سکته میکنیم کاس حماقت نمیکردیم و بچه نمیاوردبم آخر کی و کجا...ما حق زندگی داریم نشانمان بدهید 😭
  • ناشناس IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    بر پدر دلال جماعت و باعث و بانی این قضایا لعنت .......
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    پراید الان ۲۰۰ تومنم خریدار نداره قضیه رو زیادی جدی گرفتید فردای اقتصاد
  • Ooooo IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    موتور کوییک شرایطی خواستیم بخریم،نزاشتین.خداوند آرزوهاتون نابود کنه.
  • حمید کلباسی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    مردم هیچ کشوری برای سفرهای درون و برون شهری عذاب و خسارت جانی و مالی هولناک مردم ایران را ندارند .
  • فرشاد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    آخه کی این حلبی را میخره که ؛ که روزی یه نرخه. توقف تولید شده ولی هنوز صفر هست ؛ قضیه چیه؟
  • فرشاد IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    یه حرف دارم با رییس جمهور گرامی خسته نباشی دلاور خدا قوت واقعآ در بی ارزش کردن پول ملی گل کاشتی... کاری کردی که حتی ترامپ هم نمی توانست بکنه. پراید ۳۴۰ میلیون . ماشین ۴ میلیونی

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها