۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
جدایی غیرمنتظره خسرو حیدری از کادرفنی استقلال در هفته سوم لیگ

در پی چالش‌های به وجود آمده میان ساپینتو و خسرو حیدری یکی از مربیان ایرانی تیم استقلال برخی از صفحات در فضای مجازی اعلام کردند که خسرو حیدری از کادر فنی جدا شده است.

این صفحات به عدم انتشار تصاویر خسروی در تمرینات روزهای اخیر تیم استقلال اشاره کردند اما این خبر از سوی مدیر رسانه ای تیم استقلال تکذیب شد. محمد حسین زرندی در این باره گفت: ‌«شایعاتی که در مورد خسرو حیدری و جدایی از کادرفنی مطرح شده، نادرست است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

اما پشت پرده ماجرای جدایی خسرو حیدری از تیم استقلال چیست؟ در انزلی و در جریان بازی بحثی میان سرمربی تیم استقلال و خسرو حیدری به وجود آمد اما این تنش در پایان بازی وجود نداشت و خسرو حیدری در پایان بازی پیروزی در برابر ملوان را به سرمربی تبریک گفت و از سویی او یکی از حاضران در تمرینات استقلال در روزهای اخیر بود و عدم انتشار تصاویر او در تمرینات استقلال به طور حتم سهوی بوده است.

گویی موضوع بحث ساپینتو و خسرو حیدری در جریان بازی ملوان - استقلال بر سر مسایل فنی بوده که این بحث در کادر فنی تیم‌ها متداول است و در نهایت هم حرف آخر را سرمربی تیم می‌زند. ساپینتو بعد از اینکه نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان پیش رفت شیوه بازی تیمش را تغییر داد و استقلال درنیمه دوم بازی یک بر صفر باخته را با نتیجه ۳-۱ به سود خود به پایان برد. سرمربی تیم استقلال تاکید دارد همه چیز در مورد مسایل فنی در تمرینات و بازی‌ها باید با نظر او پیش رود و خسرو حیدری و دیگر مربیان هر نظری دارند باید با او در جریان بگذارند.

خسرو حیدری و بهزاد غلامپور مربیان ایرانی کادر فنی تیم استقلال به شمار می روند. استقلال در کادر فنی از یک مربی ایرانی دیگر هم بهره می برد. علی بنی شیخ الاسلامی مربی فصل گذشته نساجی که البته به عنوان آنالیزور به ریکاردو ساپینتو کمک می کند.

منبع: خبرورزشی
 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها