۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
این ۳ شرکت باعث تاخیر پرداخت سود سهام عدالت شدند

آخرین خبرها حاکی از آن است ۳ شرکت بیش از ۱۵.۲ همت از سود سهامداران عدالت را به حساب سمات واریز نکرده‌اند تا واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفندماه امسال در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

تسنیم به نقل از سنا: بررسی‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و پالایش نفت بندرعباس به همراه چند شرکت دیگر بخشی از سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۰ خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.

بیشترین سود نقدی پرداخت نشده به سه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پالایش نفت بندرعباس بازمی‌گردد که به ترتیب مبلغی بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، ۶ هزار میلیارد تومان و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است. به طوری که در مجموع از ۱۹ هزار میلیارد تومان سودی که هنوز پرداخت نشده، ۱۵.۲ میلیارد تومان مربوط به سه شرکت مذکور است.

مرحله نخست سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ اواخر آذرماه امسال به حساب ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار سهامدار عدالت واریز شد.

در مرحله نخست، دارندگان سهامداران عدالت ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومانی به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی سهام عدالت در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • غلامعلی حلواساز IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وقتی رقم بالایی رو تو مبارک اختلاس میکنند و آزادنه برا خودشون زندگیشونو میکنند مسلمه ک سود رو نمیتونه پرداخت گنه متاسفم برا خودم ک بعضی مسئولینم دزدن
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    دولتی که ازپس 3شرکت داخلی برنیاید واقعا یک دولت مقتدراست!!! این حرفها برای ملت نون میشود؟
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    همراه خوردند این سهام هم روی همه انها

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها