۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
فروش ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار سهم " کابل ابهر " در فرابورس

در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ بازار دوم فرابورس میزبان عرضه اولیه سهام شرکت سیم و کابل ابهر بود و ۸ درصد از سهام «بکابل» در فرابورس به فروش گذاشته شد که پس از رقابت سرمایه گذاران واجد شرایط،با قیمت ۱۸ هزار و ۹۶۵ ریال به فروش رسید.

به گزارش فردای اقتصاد به نقل از فرابورس، امروز سه‌شنبه بیست و سوم اسفند ماه، بازار دوم فرابورس ایران میزبان عرضه ۸۱ میلیون ۹۰۰ هزار سهم شرکت سیم و کابل ابهر در نماد «بکابل» بود که پس از رقابت معامله‌گران، این نماد با قیمت کشف شده ۱۸ هزار و ۹۶۵ ریال روی تابلو این بازار نشست.

با شروع دوره سفارش‌گیری در ساعت ۰۹:۱۵ تا ۱۱:۱۵ تعداد ۵۵ صندوق سرمایه‌گذاری سهامی در عرضه به روش حراج ۸ درصد از کل سهام «بکابل» شرکت کردند و بعد از رقابت در بازه قیمتی ۷ هزار ریال تا ۲۷ هزار و ۱۰۰ ریال، تعداد ۴۷ صندوق موفق به خریداری سهام شرکت سیم و کابل ابهر شدند.

سرمایه‌گذاران واجد شرایط در عرضه روز جاری حداکثر مجاز به خرید ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سهم بودند.

کمترین قیمت وارد شده از سوی معامله‌گرانی که موفق به خرید سهام «بکابل» شدند ۱۷ هزار و ۲۳۰ ریال و و بیشترین قیمتی که از سوی این صندوق‌ها وارد سامانه معاملات شد ۲۷ هزار و ۱۰۰ ریال بود.

بکابل اسفند ماه سال ۱۳۹۹ در فرابورس پذیرش شده و آذرماه سال ۱۴۰۰ در گروه ماشین آلات و دستگاه های برقی به عنوان دویست و شصت و نهمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شده بود.

 صندوق سرمایه گذاری تاک دانا عهده‌دار رکن بازارگردان این نماد است. همچنین شرکت تولیدی گرانول قزوین و تعدادی از سهامداران حقیقی عهده دار رکن متعهد عرضه بودند.گروه خدمات بازار سرمایه مفید نیز در جایگاه متعهد خرید قرار داشت.

از ابتدای امسال سهام ۱۵ شرکت در فرابورس عرضه اولیه شده و امروز سهام «بکابل» عنوان شانزدهمین عرضه اولیه فرابورس را به خود اختصاص داد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار