۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
خبر مهم در ارتباط با پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: در ارتباط پرونده مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی برای ۱۰ نفر کیفر خواست صادر شده است که با ختم رسیدگی به آن، حکم صادره نیز به زودی اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان گفت: پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در طول ۳ سال با سرعت رسیدگی و حکم نهایی آن به زودی اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان گفت: پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در طول ۳ سال با سرعت رسیدگی و حکم نهایی آن به زودی اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آیین تکریم از خدمات حجت‌الاسلام حسین رضایی و معارفه حجت‌الاسلام علی توکلی زاده، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به پایین بودن آمار مربوط به جرایم نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور برای صیانت از نیروهای نظامی وانتظامی مقتدر و حفظ اقتدار نیروهای مسلح با کسی که مرتکب با جرم شود حکیمانه و توام با اقتدار برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان با اشاره به پرونده مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این پرونده با تحقیقات گسترده و کامل در طول ۳ سال با سرعت رسیدگی شده است ودر این پرونده برای ۱۰ نفر کیفر خواست صادر شده است که با ختم رسیدگی به آن، حکم صادره نیز به زودی اعلام می‌شود.

او بیان کرد: در هیچ جای دنیا رسیدگی سریع به پرونده‌های سقوط هواپیماها با این سرعت انجام نشده است و به عنوان نمونه می‌توان دید که هنوز پرونده اسقاط هواپیمایی اندونزی پس از ۱۲ سال به نتیجه نرسیده است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha