۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
وزیر آموزش و پرورش بدترین خاطره امسال را تعریف کرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: همانطور که بدترین خاطره ما تعطیلی دانش‌آموزان است، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان هم باید پویایی داشته باشد و شبانه‌روز برای خدمت به فرهنگیان فعال باشند.

ایسنا: یوسف نوری در مجمع سالیانه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان منتهی به سال مالی ١۴٠١ با اشاره به اینکه زحمات بسیاری برای احیای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه کشیده است، اظهار کرد: این موسسه متعلق به فرهنگیان است و انتظار دارند به اندازه حساب ذخیره کارکنان این موسسه برایشان سودآوری داشته باشد که این انتظار زیادی نیست.

نوری با تاکید بر اینکه اقدامات مثبتی در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده است و افق‌های مثبتی از آن بر می‌آید، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در حوزه تامین مسکن فرهنگیان هم اقدام مناسب انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه اعضای موسسه انتظار دارند تا گزارش شفافی از عملکرد مجموعه ارائه شود، ادامه داد: ماهیت کار ما در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و تلاش بر این است که برای سهامداران تنش کمتری داشته باشیم؛ بر این اساس به دنبال پیگیری موضوعات حقوقی و مطالبات اعضا هستیم تا برای فرهنگیان خدمات‌رسانی داشته باشیم.

رئیس هیأت‌امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درباره جذب نیرو در موسسه صندوق ذخیره از خانواده فرهنگیان گفت: این کار همچنان تداوم داشته باشد البته نیروها باید توانمند شوند.

رئیس هیأت‌امنای مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: در مورد عملکرد صندوق مربوط به انتصابات هم همانطور که از استخدام‌های قومی و باندی پرهیز شده است، این رویه ادامه داشته باشد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی با اشاره به نظام انتصابات حاکم بر موسسه گفت: در انتصابات نه قومی نه حزبی و نه باندی عمل شده است و ۹۸ درصد افرادی که منصوب شده‌اند را نمیشناختم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها