۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
رونمایی از آیفون ۱۴ در ۱۶ شهریور

فردای اقتصاد- اپل با ارسال دعوتنامه‌ای به اصحاب رسانه، رسما از برگزاری رویداد رونمایی از گوشی‌های آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) خبر داد.

فردای اقتصاد- اپل با ارسال دعوتنامه‌ای به اصحاب رسانه، رسما از برگزاری رویداد رونمایی از گوشی‌های آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) خبر داد.

مراسمی‌که در آن علاوه بر مدل‌های جدید آیفون، شاهد معرفی نسل جدید ساعت‌های اپل واچ نیز خواهیم بود. در تصویر مربوط به این دعوتنامه، عبارت Far Out مشاهده می‌شود و قرار است به صورت فیزیکی و در سالن استیو جابز برگزار شود.

از زمان آغاز همه‌گیری کرونا، تمامی‌رویدادهای سخت‌افزاری اپل به صورت مجازی برگزار شد و اکنون مراسم Far Out قرار است برای اولین بار پس از شروع این اپیدمی، با حضور علاقه‌مندان برگزار شود.  

البته اپل چند ماه پیش نیز کنفرانس توسعه‌دهندگان (WWDC) خود را به صورت فیزیکی برگزار کرد، اما شرکت‌کنندگان در این مراسم، در فضایی باز حضور داشتند. اپل همچنین اعلام کرد که مراسم مذکور، به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده خواهد بود.

طبق آخرین شنیده‌ها، آیفون ۱۴ در کانون توجه این رویداد خواهد بود. گفته می‌شود اپل امسال از چهار مدل آیفون  جدید به نام آیفون ۱۴ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ (احتمالا با پسوند پلاس یا مکس) با نمایشگر ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی رونمایی خواهد کرد.  

بر اساس آخرین گزارش‌ها، امسال خبری از عرضه مدل مینی نخواهد بود که نمی‌تواند خبر خوبی برای طرفداران مدل‌های آیفون مینی باشد. همچنین، عمده تغییرات و به‌روزرسانی‌ها در مدل‌های پرو اعمال خواهد شد.  

شاید مهم‌ترین تغییر به استفاده از دوربین سلفی Punch-hole با بریدگی شبیه به قرص برای فیس آیدی به جای بریدگی ناچ در نمایشگر باشد. گفته می‌شود که از حالت Always-on نیز برای کاهش مصرف شارژ باتری در آیفون‌های امسال استفاده خواهد شد که البته این حالت نیز برای مدل‌های پرو پیش‌بینی شده است.  

اپل امسال نسل جدید پردازنده‌های سری A را توسعه داده که این تراشه نیز به احتمال زیاد، تنها در گوشی‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده خواهد شد. از دیگر به‌روزرسانی مورد انتظار می‌توان به استفاده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که قرار است به هر چهار مدل اضافه شود.  

با این حال، استفاده از عبارت Far Out نشان می‌دهد که احتمالا شاهد تغییرات بیشتری در آیفون‌های ۲۰۲۲ خواهیم بود که از جمله قابلیت‌های مورد انتظار می‌توان به به‌روزرسانی دوربین تله‌فو و اضافه شدن قابلیت ارتباط ماهواره‌ای اشاره کرد

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار