۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان از زبان مسئولان

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: مصوبه‌ رتبه بندی معلمان رفع اشکال شده است.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش، رفع کمبودهای آموزش و پرورش را مستلزم وجود مدیریت میدانی دانست و اضافه کرد: با حضور مستمر در بین جامعه‌ هدف مشکلات احصا و تصمیم گیری لازم و مقتضی در محل انجام گیرد.

وی استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ برای کمک به آموزش و پرورش را خواستار شد و از مدیران خواست نسبت به جذب و حمایت شرکت‌های بزرگ صنعتی از آموزش و پرورش اقدام لازم را به عمل آورند.

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه رییس جمهور در سفر به استان ایلام در ادامه صحبت های خود به ذکر ویژگی های برجسته علمی و اخلاقی مرحوم دکتر عادل آذر اشاره کرد و ایشان را یکی از دانشمندان موفق جهان اسلام برشمرد که مقالات و پژوهش های منتشر شده وی از پراستنادترین مقاله های علمی در سطح کشور و حتی جهان اسلام بوده است و زندگی‌اش را وقف کارهای علمی و پژوهشی کرده بود.

نوری گفت: دکتر آذر شخصیتی فراجناحی و خدوم به مردم بود که از جمله کارهای ماندگار وی ویرایش نهایی سند تحول دولت است.

وی در بخش سوم سخنان خود هدف امام حسین از قیام و امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل حکومت اسلامی دانست. وی ادامه داد: مهمترین اقدام بعد از تشکیل حکومت حفظ آن است که به فرموده حضرت امام (ره) حفظ حکومت اسلامی از اوجب واجبات است.

همچنین امروز ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دیدار با مجمع نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: دولت مدافع حقوق معلمان بوده و با تامین منابع، آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان مبتنی بر قانون مصوب مجلس تأیید، تصویب و برای اجرا به آموزش و پرورش ابلاغ شده و در اجرای آن تأخیری صورت نگرفته چرا که بنای دولت اجرای دقیق این قانون است.

منبع: ایرنا- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها