برنامه کامل شمارش معکوس ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

مهار تورم، رشد تولید و بورس

همراه با جواد حسنی مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
مهار تورم، رشد تولید و بورس

بورس تهران در روز گذشته در حالی کار خود را آغاز کرد که روز دوشنبه نگرانی جدیدی را پیش روی خود می‌دید اما پس از یک وقفه کوتاه توانست هیجان منفی ایجاد شده را به خوبی پشت سر بگذارد و به مسیر صعودی خود ادامه دهد تا برای شکست سقف تاریخی خود خیز بردارد.

بورس تهران در روز گذشته در حالی کار خود را آغاز کرد که روز دوشنبه نگرانی جدیدی را پیش روی خود می‌دید اما پس از یک وقفه کوتاه توانست هیجان منفی ایجاد شده را به خوبی پشت سر بگذارد و به مسیر صعودی خود ادامه دهد تا برای شکست سقف تاریخی خود خیز بردارد. شاخص کل بورس طی معاملات روز قبل و در حالی که ابتدا بیش از یک درصد عقب نشینی کرده بود، با افزایش ۰.۵۴ درصدی همراه شد و در محدوده ۲.۰۹ میلیون واحدی قرار گرفت. شاخص هم‌وزن اما از آنجا که از ابتدا شرایط بهتری را در صنایع و گروه‌های کوچکتر تجربه می‌کرد، بار دیگر عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت و رشد ۱.۳۲ درصدی را به ثبت رساند.

ارزش معاملات خرد سهام در بازار دیروز با ثبت عدد ۱۳۸۰۰ میلیارد تومانی در محدوده‌های خوب روزهای ابتدایی سال جدید باقی ماند اما روند ورود پول متوقف شد و طی معاملات روز دوشنبه شاهد خروج پول ۸۸ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در برنامه شمارش معکوس امروز همراه با جواد حسنی، مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا به بررسی موضوع مهار تورم، رشد تولید و آینده بورس تهران پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    لطفا برنامه را با کیفیت کم هم بارگذاری کنید .
    • فردای اقتصاد IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      باسلام اگر روی دکمه قرمزرنگ دریافت و یا چرخ دنده پایین سمت راست تصویر بزنید می‌توانید کیفیت‌های پاین‌تر را استفاده کنید
  • شاهین IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    سلام جناب طحانی میشه یه برنامه در مورد بازدهی صندوق های سهامی تهیه کنید ، ببینیم ایا سرمایه گذاری غیرمستقیم واقعا خوبه یا نه؟
  • 2m1400 IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    با سلام در ممنون از برنامه هوشیار و هشدار دهنده بورسان. لطفا برنامه ای در مورد میزان ناترازی بانک ها به جهت ایجاد نقدینگی غیر متعارف و بیان آینده ترسیمی آن و پیامد آن در بورس تهیه بفرمایید. با کمال تشکر
  • 2m1400 IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    درخواستم رو کامل تر کنم: لطفا برنامه ای با محوریت بررسی عملکرد بانک ها از موضوع وام های نامتعارف پرداخت شده در سال قبل بگیرید تا موارد مشابه دیگر که باید مسولین در این خصوص دقت و هوشیاری بلکه پیگیری های اولویت دار برای تصیحیح و اصلاح بانک ها را داشته باشند - برنامه ای تهیه بفرمایید
  • علاقمند به اقتصاد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    ممنون از فردای اقتصاد ولی صدای برنامه خیلی پایین بود