۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
طرح همسان سازی حقوق کارمندان دولت تهیه و آماده اجرا شده است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه و بررسی شده اما اجرای آن منوط به تامین اعتبارات لازم است.

«میثم لطیفی» روز جمعه در حاشیه میز ارتباطات مردمی در همدان در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه چگونگی همسان سازی پرداختی ها به دولت پیشنهاد و نهایی شده است اضافه کرد: اجرای این پیشنهاد نیازمند تخصیص اعتبار لازم بوده که با توجه به قرار داشتن در میانه سال، بر اساس میزان درآمد دولت و ملاحظاتی که برای عموم مردم باید داشته باشیم، اجرایی می شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: بر اساس نیاز دستگاه های اجرایی و بدون نیاز به تصویب قانون جدید، از ظرفیت نیروهایی با قراردادهای متنوع در دستگاه های اجرایی استفاده می شود.

لطیفی ادامه داد: هزینه های دولت به معنای افزایش بودجه عمومی کشور است که در صورت پیش بینی نکردن منابعی برای آن، موجب خلق پول و افزایش تورم می شود.

وی تاکید کرد: مسئولان درصدد مدیریت امور با هدف انجام کار مردم و جلب رضایت آنها در کنار بهره ور شدن هزینه های دولت و خودداری از افزایش هزینه ها است.

«میثم لطیفی» معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور در باغ بهشت همدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضور در میز ارتباطات در محل سازمان مدیریت استان، جلسه با استاندار و معاونان، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به شهر همدان است. 

منبع: ایرنا

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    با سلام اگردولت محترم طرح همسان سازی حقوق را انجام دهد واقعا کار بزرگی کرده است .
  • راد IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    منابع مالی از صندوق فولاد سپاهان تامین بشه پول که پس گرفتن بدن براافزایش حقوق
  • سجاد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    حالا که فصل مدارس شروع شده و هزینه خانوارها چندبرابر شده میخواهید حقوق را افزایش دهید. فاتحه عدالت رابایدخوند که همیشه مارادرگیرمعیشتمون کردید
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    چراحقوق بازنشستگان دا افزایش ندادید چون مارا مرده بحساب می اورید
  • A IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    باسلام اگردولت بتواند همسان سازی وهمترازی حقوق درتمام حقوق بگیران ازبیت المال رااجراکند وتبعیض درپرداختی ها نباشد واستثنائات قانون مثل هیات علمی و...رادرحقوق وسهمیه ها و...بردارد واقعا انقلابی عمل کرده مثلا موظفی یم استاد درهفته 6ساعت ولی یک کارمند یاکارشناس 44ساعت باهمان مدرک و....ودیگر تبعیض ها در
  • عباس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    باسلام اگر پول واعتبارنیست باید برای همه اینطور باشد وگرنه تفاوت وتبعیض چرا کارشناس همتراز دردودستگاه دولتی بااختلاف 100درصدی
  • محمدحسین IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    بازنشستگان کشوری چه شدند؟
  • یک بازنشسته IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    پس تکلیف بازنشستگان چه میشود۵۴۹

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها