۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
لوگوی توییتر به دوج کوین تغییر کرد؟

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، در شب گذشته برای ساعاتی لوگوی شرکت را به نماد دوج کوین تغییر داد. این خبر باعث رشد بیش از ۳۰ درصدی قیمت دوج کوین شد

فردای اقتصاد: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، در شب گذشته برای ساعاتی لوگوی شرکت را به نماد دوج کوین تغییر داد. این خبر باعث رشد بیش از ۳۰ درصدی قیمت دوج کوین شد. قیمت فعلی دوج کوین در حدود ۰.۱ دلار است که فاصله زیادی از نقطه اوج آن یعنی ۰.۶۴ دلار، دارد.

لوگوی توییتر به دوج کوین تغییر کرد؟

ایلان ماسک در صفحه خود در روز گذشته توییتی را به اشتراک گذاشت که به شوخی افسری را نشان می‌دهد که ماشینی را برای چک کردن مدارک راننده آن کنار کشیده است و بر روی مدارک راننده (دوج) عکس پرنده آبی توییتر درج شده است و پلیس به او می‌گوید که این عکس قدیمی است.

لوگوی توییتر به دوج کوین تغییر کرد؟

این خبر باعث افزایش قیمت دوج کوین و رسیدن آن به جایگاه هفتم رمزارزها از لحاظ حجم بازار شد.

این اقدام پس از یک سری تغییرات سیاستی برای این رسانه‌ اجتماعی انجام شد، از جمله این تغییرات شامل تغییر در سیستم راستی‌آزمایی می‌شود که باعث شد حساب‌های اصلی مانند نیویورک تایمز علامت آبی خود را از دست بدهند.

یک یادداشت فاش شده توسط ماسک نشان می‌دهد که توییتر نیمی از ارزش خود را در ماه‌های پس از خریدش از دست داده و حدود ۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

ماسک به اتهام دستکاری در بازار مورد شکایت قرار گرفته است

تصمیم ماسک پس از آن اتخاذ شد که او در ۳۱ مارس از یک قاضی آمریکایی خواست تا یک دادخواست ۲۵۸ میلیارد دلاری را که او را به اجرای یک طرح هرمی به نفع دوج کوین متهم می‌کرد، رد کند.

سرمایه‌گذاران ادعا می‌کنند که ماسک به طور مصنوعی قیمت این رمزارز را بیش از ۳۶ هزار درصد افزایش داده و سپس اجازه داده است که سقوط کند. این شکایت به توییت‌هایی مانند «Dogecoin Rulz» و حضور او در Saturday Night Live اشاره می‌کند، زمانی که او به بینندگان گفت که در دوج کوین سرمایه‌گذاری کنند.

بر اساس گزارش رویترز، وکلای ماسک می‌گویند: «هیچ چیز غیرقانونی درباره توئیت‌های حمایت یا تصاویر خنده‌دار درباره یک ارز دیجیتال قانونی که ارزش بازار آن نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار است، وجود ندارد. دادگاه باید به خیال پردازی شاکیان پایان دهد و شکایت را رد کند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار