۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
سبد بورسی‌ها به شاخص کل می‌رسد؟

بورس تهران روز گذشته بالاخره توانست پس از گذشت حدود ۲ سال و ۸ ماه، سقف تاریخی خود پس بگیرد و از آن فراتر برود.

بورس تهران روز گذشته بالاخره توانست پس از گذشت حدود ۲ سال و ۸ ماه، سقف تاریخی خود پس بگیرد و از آن فراتر برود. شاخص کل بورس طی معاملات روز قبل توانست با رشد ۱.۴ درصدی به محدوده ۲.۱۱۹ میلیون واحدی برسد و سقف جدیدی را به ثبت برساند (سقف قبلی شاخص کل بورس در مرداد سال ۹۹ حوالی ۲.۱۰۳ میلیون واحد بود). در سمت دیگر اما شاخص هنم‌وزن که مدتی است سقف تاریخی خود را پشت سر گذاشته است، دیروز نیز با رشد ۱.۱۱ درصدی همراه شد. روند ارزش معاملات خرید سهام نیز با شروع سال جدید در محدوده‌های بالایی قرار گرفته است و در بازار سه‌شنبه نیز شاهد به ثبت رسیدن عدد ۱۴۴۳۰ میلیارد تومان بودیم که این موضوع با توجه به عرضه‌های نیمه دوم معاملات، با خروج پول ۴۸۲ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی همراه بود.

در برنامه شمارش معکوس امروز همراه با حامد ستاک، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی دلیل جاماندگی سبد سهام بورسی‌ها از شاخص کل پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بهزاد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    با دلار ۳۳ هزار تومانی شاخص دو میلیون و صد هزار واحدی قیمت اکثر سهام ها به یک چهارم قیمت سال ۹۹ رسیده پس بار شد ۸۰ درصدی قیمت دلار ارزش دلاری بازار ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده که در سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش قیمت سهام و سقف شکنی سهام سال ۹۹ خواهیم بود و بعد از اون باید یک رشد ۱۰۰ درصدی از قیمت سهام ۹۹ داشت
  • محمد سیروس مهاجر IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خیلی خلاصه ومفید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها