۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تصویری که خواب را از چشم بازیکنان استقلال گرفت / حواشی استقلال تمامی ندارد

انتشار شبانه متنی در صفحه رئیس سازمان خصوصی‌سازی توجه بسیاری از اهالی ورزش را به خود جلب کرد.

خبرورزشی: هواداران استقلال در روزهای اخیر یکی از هیجان انگیزترین رقابت‌های فوتبالی البته بیرون از مستطیل سبز را مشاهده می‌کردند.

طرفداران فوتبال به ویژه هواداران تیم آبی پایتخت که در طول فصل جاری همواره منتظر رسیدن هفته‌های لیگ برتری یا مسابقات جام حذفی برای تماشای رقابت بازیکنان تیم‌شان با حریفان بودند، دوشنبه شب تماشاگر مناظره حسین قربان‌زاده و علی فتح‌الله‌زاده در تلویزیون شدند تا یکی از مهیج‌ترین رقابت‌های فوتبالی البته بیرون از مستطیل سبز را ببینند.

در همین رابطه بخوانید: جلسه سرنوشت‌ساز برای باشگاه استقلال

استوری جنجالی رئیس سازمان خصوصی‌سازی
استوری جنجالی رئیس سازمان خصوصی‌سازی

۲۴ ساعت پس از آن و درست زمانی که خیلی‌ها منتظره اعاده حیثیت یکی از این دو نفر بودند متنی در صفحه اینستاگرام رئیس سازمان خصوصی‌سازی منتشر شد که مشخص می‌کرد نسبت به صحبت‌هایی که در برنامه فوتبال برتر انجام داده مطمئن تر بوده است.

نکته جالب توجه اینکه از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد این متن و تصویر استوری حسین قربان‌زاده بلافاصله به‌دست اعضای تیم استقلال رسید و خواب را از چشمان شان گرفت. به ویژه بازیکنان، که آن را دست به‌دست می‌کردند و آنها هم در جریان این موضوع قرار گرفتند.

ناگفته نماند؛ بازیکنان استقلال که پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن نسبت به موضوع پرداخت نشدن بدهی استراماچونی و حذف احتمالی از آسیا مشخصاً اعلام کردند که تا چه اندازه پیگیر این مسائل هستند جزو آن دسته افرادی بودند که بیش از همه انتظار می‌کشیدند تا ببینند نتیجه مناظره قربان‌زاده و فتح‌الله‌زاده چه خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها