۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
مجلس از اجرای قانون حجاب و عفاف جلوگیری کرد؟

رئیس مجلس: اینکه گفته می‌شود مجلس یا گاها رئیس مجلس جلوی قانون حجاب را گرفته است را تکذیب می‌کنم.

خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس کجا جلوی قانون حجاب و عفاف را گرفته است؟ تأکید کرد: اینکه گفته می‌شود مجلس یا گاها رئیس مجلس جلوی قانون حجاب را گرفته است را تکذیب می‌کنم. این که برخی در تریبون‌ها این طور بیان کنند کذب است.

در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دیشب در فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع عفاف و حجاب وجود داشت و ایشان نظر صریح خود را فرمودند و برای سران قوا اتمام حجت شد. همچنین در مورد فضای مجازی نیز صحبت کردند و در مورد این دو نکته نیز مجلس مورد سوال قرار گرفته است و آنچه که در رسانه‌ها آمده است این است که مجلس جلوی قانون عفاف و حجاب را گرفته است، همچنین قانون فضای مجازی نیز مطالبه چندساله رهبری است و چرا این موضوع در دستورکار قرار نمی‌گیرد، همچنین این موضوع مطالبه چندساله قشر متدین و انقلابی است.

دکترقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: مجلس کجا جلوی قانون حجاب و عفاف را گرفته است؟ این حرف از اساس کذب بوده و مجلس از قبل اعلام آمادگی کرده است و در گزارش کمیسیون فرهنگی که در صحن علنی مجلس در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در حوزه ایجابی و سلبی قرائت شد، مشخص گردید که حداقل ۳۲ دستگاه در این حوزه کوتاهی انجام داده‌اند و همانجا مجلس اعلام آمادگی کرد که اگر هر خلاء قانونی در این زمینه وجود دارد چه با لایحه دولت و چه با لایحه قوه قضاییه خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها