۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
سقف‌شکنی شاخص بورس تا کجا ادامه دارد؟

بورس تهران اولین روزکاری هفته پرقدرت به حرکت خود در مسیر صعودی ادامه داد و همچنان سقف‌های تاریخی جدیدی را به ثبت برساند تا امیدها را به تداوم رشدهای بیشتر افزایش دهد.

بورس تهران اولین روزکاری هفته پرقدرت به حرکت خود در مسیر صعودی ادامه داد و همچنان سقف‌های تاریخی جدیدی را به ثبت برساند تا امیدها را به تداوم رشدهای بیشتر افزایش دهد. شاخص کل بورس در روز شنبه و در حالی که رشد ۳.۰۴ درصدی را به ثبت رساند و برای اولین بار در طول تاریخ خود، به محدوده ۲.۲ میلیون واحدی رسید. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن حتی توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد و به کمک معاملات خوبی که گروه‌ها و صنایع کوچک داشتند، ۳.۹۱ درصد به ارتفاع خود افزود. ارزش معاملات خرد سهام نیز که طی روزهای قبل‌تر رکوردشکنی‌های خوبی را از خود به جا گذاشته بود، امروز توانست رکورد دو ساله خود را جابجا کند و در محدوده ۱۸۳۵۰ میلیارد تومان ایستاد و در کنار این رکوردشکنی شاهد ورود پول ۱۴۴۸ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودی که همگی سیگنال‌های مثبتی را به بازار سرمایه مخابره می‌کند.

در زنگ پایان امروز همراه با سیدهادی میرعلمی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی شرایط جاری بازار سهام و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • شاهین IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    انصافا خودتون تحمل این کیفیت صدا رو دارین؟ واقعا جملات رو به سختی میشه متوجه شد
  • 2m1400 IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    باسلام و سپاس از برنامه خوب بورسان. در مورد موضوع نرخ تسعیر بانک ها و تاثیر آن در بورس و اقتصاد و تورم و تراز بانک ها؛ لطفا کارشناسی ای در برنامه تهیه فرمایید.
  • 2m1400 IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    با سلام و سپاس از برنامه خوب بورسان. فایل ارزنده ای بود. سپاس