۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
با هوش مصنوعی تصاویر انتزاعی تولید کنید

در حالی که این روزها به لطف ChatGPT بسیاری از مردم عادی هم با هوش مصنوعی آشنا شده‌اند حالا مایکروسافت سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تولید تصاویر انتزاعی رونمایی کرده است. 

فردای اقتصاد - در حالی که این روزها به لطف ChatGPT بسیاری از مردم عادی هم با هوش مصنوعی آشنا شده‌اند حالا مایکروسافت سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تولید تصاویر انتزاعی رونمایی کرده است. 

مایکروسافت یکی از سرمایه‌گذاران شرکت OpenAI است که محصول ChatGPT آن حالا به انواع و اقسام مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا محصول دیگری از شرکتOpenAI یعنی DALL-E در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. 

مایکروسافت که از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های هوش مصنوعی شرکت OpenAI به دنبال تقویت موتور جست و جوی خود Bing هم هست تلاش دارد تا این محصولات را در این جست و جوگر تلفیق کند و پیش از این نیز با موفقیت ChatGPT را در موتور جست و جوی بینگ قرار داده بود. 

حالا و در اقدام جدید مایکروسافت سرویس DALL-E را که برای تولید تصاویر با کمک هوش مصنوعی طراحی شده در موتور جست و جوی بینگ قرار داده که از طریق آدرس Bing.com/Create در دسترس همگان است. 

کاربران با استفاده از این سرویس قادرند هرچه در تخیل دارند را به تصویر درآورند، جهان قدیم و جدید را در هم بیامیزند و تصاویری را خلق کنند که در دنیای واقعی اساسا وجود ندارند. این تصاویر گاه به صورت اثرهای هنری و گرافیکی و گاه با ایجاد تصاویری از فضای واقعی ساخته و تولید می‌شود.

برای استفاده از این سرویس کافی است که در کادر جمله توصیفی مورد نظر را ( پشتیبانی فعلا فقط از زبان انگلیسی) قرار داده و لحظاتی بعد تصاویر تولید شده را دریافت کنید. 

در صفحه اصلی این سرویس می‌توان برخی از تصاویری که به کمک هوش مصنوعی ساخته شده را مشاهده کرد. 

برای آزمایش این سرویس چند تصویر غیر معمول را درخواست کردیم که عنوان درخواست و نتایج آن را در ادامه می‌بینید با ذکر این نکته که این تصاویر کاملا ساخته ذهن هوش مصنوعی است:


« گربه خلبان » 

گربه خلبان

« کاربر ایرانی ناراحت از کندی اینترنت» 

با هوش مصنوعی تصاویر انتزاعی تولید کنید

« تصادف خودروی تسلا در خیابانی در تهران » 

با هوش مصنوعی تصاویر انتزاعی تولید کنید

« رانندگی خرس وسط اقیانوس در حین بارش باران » 

با هوش مصنوعی تصاویر انتزاعی تولید کنید

«مردی در قرون وسطی در حال بازی پلی استیشن»

با هوش مصنوعی تصاویر انتزاعی تولید کنید

«اثر رشد نقدینگی بر تورم»

با هوش مصنوعی تصاویر انتزاعی تولید کنید

«خانه‌ای در تهران در قرن شانزدهم میلادی تزیین شده با تابلوهای پیکاسو و پیرزنی در کنار سماور»

با هوش مصنوعی تصاویر انتزاعی تولید کنید

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار