۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
چادرملو به دنبال منابع جدید

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن است.

امیرعلی طاهر زاده مدیرعامل چادرملو پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع معدنی در جمع مدیران این مجموعه  ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت معدن چادرملو افزود: مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو یک مجموعه اثر بخش در اقتصاد ملی است و به طور قطع می دانیم  وظیفه خطیری برای تامین مواد اولیه واحدهای بزرگ فولادی کشور بر دوش ماست .

به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی چادرملو،طاهرزاده تاکید کرد :  باید تلاش کنیم به نحو احسن ازظرفیتی که در اختیار داریم در راستای اقتصاد ملی  قدم های مثبتی بر داریم و  تکلیف امانتداری  را به خوبی بجا آوریم .

وی  افزود: با حفظ تامین و توسعه خوراک پایدار و با استفاده از نیروهای فنی و مجرب خود به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن هستیم.

مدیرعامل چادرملو تصریح کرد :  بی تردید بدون همدلی و همکاری تنگاتنگ میان مدیران و کارکنان، زمینه رشد و ارتقاء شرکت چادرملو  فراهم نمی گردد .

بر اساس همین گزارش، در آغاز این جلسه مهندس جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو گزارشی از روند فعالیت مجتمع ارائه و ابراز امیدواری کرد . با حمایت های لازم از سوی دولت، یکی از مهمترین دغدغه های جامعه فولادی کشور که کمبود ذخایر در حال برداشت سنگ آهن است  مرتفع گردد .

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار