۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
پایان پرنده آبی «توییتر»؟

ایلان ماسک در ادامه تغییرات بزرگی که در توییتر به وجود آورده این شرکت را در X Corp متعلق به خودش ادغام کرد. 

فردای اقتصاد- ایلان ماسک در ادامه تغییرات بزرگی که در توییتر به وجود آورده این شرکت را در X Corp متعلق به خودش ادغام کرد. 

این موضوع در جریان یک دادگاه که توییتر در آن حضور داشت مشخص شد و خود ایلان ماسک نیز ساعاتی قبل با انتشار حرف X تلویحا این موضوع را تایید کرده است. 

در واقع این دادگاه در مورد شخصی است که از توییتر به دلیل مسدود کردن اکانتش در سال ۲۰۱۹ شکایت کرده اما حالا توییتر در اسنادی که به دادگاه ارایه داده مشخصا اعلام کرده شرکت توییتر در X Corp ادغام شده است.

تغییر ماهیت حقوقی توییتر به معنای پایان این پلتفرم نیست اما می‌تواند مشخص کننده این باشد که ایلان ماسک به دنبال ایجاد یک سوپر اپلیکیشن مانند وی‌چت است. 

دو روز قبل نیز ایلان ماسک تلاشی برای حذف حرف w از تابلوی سر در مقر توییتر در سانفرانسیسکو را داشت  ولی بعد دوباره این حرف را به تابلو اضافه کرد. 

یکسال قبل ایلان ماسک سه هلدینگ تحت عنوان X  در ایالت نوادا تاسیس کرد و از طریق همین شرکت‌ها معامله خرید توییتر را انجام داده بود. 

ایلان ماسک به حرف X علاقه بسیاری دارد او در سال ۱۹۹۹ سایت x.com را که یک بانک اینترنتی بود راه‌اندازی کرد که بعدا با شرکت مشهور پی‌پال ادغام شد. استفاده از حرف x همچنین در نام شرکت Space X و یا تسلا مدل X. 

حالا به نظر می‌رسد که ایلان ماسک شرایط ایجاد یک اپلیکیشن همه کاره را مهیا می‌کند یک سوپراپ که فقط شبکه اجتماعی نیست. 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار