۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
آیا باید منتظر قیمت‌ بیت کوین بالاتر از ۳۰ هزار دلار بود؟

به نظر می‌رسد ادامه روند صعودی بیت کوین و سایر رمزارزها تا حد زیادی وابسته به CPI ایالت متحده است که فردا منتشر خواهد شد

فردای اقتصاد: بیت کوین از کف قیمتی خود در ۱۵۵۰۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۲، تا کنون توانسته است در حدود ۹۶ درصد رشد را ثبت کند و در حال حاضر در محدوده ۳۰ هزار دلار در حال معامله است.

در یک ماه اخیر اتفاقات زیادی در بازارهای مالی و همچنین رمزارزها رخ داد، اما علی‌رغم اخبار منفی زیاد از جمله افزایش نرخ بهره و شدت یافتن احتمال ادامه سیاست‌های انقباضی، بیت کوین نه تنها جایگاه خود را حفظ کرد بلکه توانست رشد قابل توجهی را نیز تجربه کند.

به نظر می‌رسد ادامه روند صعودی بیت کوین و سایر رمزارزها تا حد زیادی وابسته به CPI ایالت متحده است که فردا منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد بسیاری از فعالان این بازار منتظر اعلام این شاخص هستند. کاهش نرخ تورم در این کشور خبر خوبی برای اغلب بازار از جمله بازار رمزارزها محسوب می‌شود.

در برنامه این هفته فردای کریپتو به بررسی مهمترین اتفاقات این بازار و همچنین داده‌های آنچین پرداخته شده است. بر اساس داده‌های آنچین، تقاضا در این بازار رو به افول است و ادامه شرایط بازار تا حد زیادی وابسته به CPI و همچنین شاخص خرده فروشی خواهد بود.

همچنین در پرونده ویژه این هفته به بررسی نقاط قوت و ضعف پروژه فانتوم پرداخته شده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار