۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
پاسخ نهایی طارمی به پیشنهاد نجومی الهلال

روزنامه پرتغالی «اُ ژوگو» گزارش داد طارمی علاقه‌ای برای رفتن به لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد و ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد

تابناک: باشگاه‌های عربستانی هر روز جاه‌طلب‌تر می‌شوند و پس از امضای قرارداد النصر با کریستیانو رونالدو، سایر تیم‌ها نیز در این کشور به‌دنبال دیگر بازیکنان بزرگ هستند. در ماه‌های اخیر برخی رسانه‌ها از نام‌هایی همچون لیونل مسی، لوکا مودریچ و کریم بنزما به‌عنوان گزینه‌های مدنظر باشگاه‌های عربستانی یاد کرده‌اند، اما تاکنون هیچ‌کدام از این نفرات این پیشنهادات را نپذیرفته‌اند، این بار نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو مطرح شده که مورد توجه عربستانی‌ها قرار گرفته است.

سایت پرتغالی «torcedores.com» به بررسی پیشنهاد الهلال به طارمی ۳۰ساله و رایزنی رسانه‌های مختلف در این زمینه پرداخته است. بر اساس این گزارش و طبق ادعای پایگاه خبری «توتو مرکاتو» ایتالیا؛ باشگاه الهلال در پنجره نقل‌وانتقالات پیش‌ِرو برای جذب مهاجم ایرانی پورتو تلاش خواهد کرد و قصد دارد پیشنهادی سه‌ساله به این بازیکن ارائه دهد.

روزنامه پرتغالی «اُ ژوگو» اما گزارش داد طارمی علاقه‌ای برای رفتن به لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد و ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و در صورت امکان، رؤیای انتقال به لیگ‌ کشورهایی همچون انگلیس، اسپانیا یا ایتالیا دارد.

طبق ادعای «torcedores.com» ازآن‌جایی که طارمی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد، سرنوشت این بازیکن ممکن است در نهایت منجر به جدایی او از این باشگاه پرتغالی شود. پورتو برای اینکه طارمی را در پایان قرارداد فعلی‌اش به‌عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد، ممکن است او را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌ِرو بفروشد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ به‌گفته رسانه‌های اروپایی، دلیل اصلی عدم‌علاقه طارمی به بازی در لیگ عربستان این است که او همچنان به پروژه ورزشی بیشتر از جنبه مالی اهمیت می‌دهد. مهاجم ۳۰ساله پورتو در لیگ‌های خاورمیانه می‌تواند حقوق بسیار بالاتری نسبت به بازی در لیگ‌های اروپایی دریافت کند، اما دوران حرفه‌ای و بازی در سطح بالا در زمان حاضر اولویت طارمی است، این موضوع دلیل اصلی رد کردن پیشنهادات عربستانی‌ها از سوی این بازیکن ایرانی و دیگر بازیکنان است، حتی با وجود پیشنهادهای قابل‌توجهی که به آنها شده است.

طارمی در فصل جاری در ۴۲ بازی برای پورتو به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن ۲۳ گل، ۱۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها