۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
پشت صحنه فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر افشا شد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در خصوص فیلم منتشر شده از نماز خوانده علیرضا دبیر توضیحات جالبی ارائه کرد.

همشهری آنلاین: عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به بازتاب انتشار فیلم نماز خواندن رئیس فدراسیون کشتی در جلسه رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش اظهار داشت: چیزی را که خودم دیدم می‌گویم چرا که متأسفانه دارد بی‌اخلاقی می‌شود. خودم را مدیون می‌دانستم اگر در این مورد صحبت نمی‌کردم. در جلسه با وزیر بودیم که علیرضا دبیر آمد، دیر هم آمد و انتهای مجلس نشست. کارشناس روابط عمومی فدراسیون بدنسازی که عکاس یک خبرگزاری هم است، این فیلم را از دبیر گرفت و بعد از افطار آن را به من نشان داد.

به شوخی هم می‌گفت یاد بگیر! برایم جالب بود و پرسیدم که چه زمانی نماز را خوانده که خود دبیر رسید. گفتم ببین شکارچی چه شکار کرده و دبیر هم گفت تو چطور متوجه شدی؛ سجاد انوشیروانی (رئیس فدراسیون وزنه‌برداری) که کنار من بود، متوجه نشد.

 دبیر گفت مثل اسماعیل احمدی بعد از فُوتَم نمازم را پخش کن

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی ادامه داد: قسم می‌خورم دبیر به بیات گفت این فیلم را پخش نکن و بگذار وقتی مُردم پخش کن. حتی به فیلمی که از اسماعیل احمدی در حال نماز خواندن در خانه کشتی گرفته بود، اشاره کرد و گفت بگذار مثل اسماعیل احمدی وقتی از دنیا رفتم آن موقع فیلم را پخش کن. عکاس هم گفت، اینکه فیلم خوبی است و ترویج نماز به شمار می‌رود و گفت من آن را کار می‌کنم. دبیر گفت راضی نیستم این فیلم را پخش کنی ولی فیلم پخش و حرف‌های نادرستی در موردش گفته شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها