۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
واکنش علیرضا دبیر به فیلم معروف نماز خواندنش+ فیلم

رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.

ایرنا: نخستین جلسه وزیر ورزش در سال ۱۴۰۲ با روسای فدراسیون‌های ورزشی چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ فروردین) برگزار شد. بعد از این جلسه فیلمی از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در فضای مجازی دست به‌دست شد که او را در حال نماز خواندن در وسط جلسه نشان می‌داد که و این اتفاق واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

دبیر که امروز در ایرنا حاضر شده بود در این خصوص اظهارکرد: اول اینکه خداراشکر ما کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم. ۲ روز قبل مصاحبه‌ای داشتم و از خجالت ضد انقلاب درآمدم و به طور حتم می‌دانم امروز بعد از توضیحاتم درباره ماجرای نمازخواندن من آنها حواشی دیگری درست می‌کنند. خوشخبتانه من به خاطر نماز کتک خوردم و نه کار غیرشرعی.

رئیس فدراسیون کشتی درباره حواشی دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: من دیر به جلسه رسیدم و در ردیف آخر جلسه نشستم که سجاد انوشیروانی رئیس وزنه‌برداری بعد از گرفتن حکم ریاست فدراسیون، کنارم نشست. نماز که شد من و رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌فو رفتیم نمازمان را خواندیم و برگشتیم. بعد از آن وزیر ورزش تا ۲۰ دقیقه بعد از اذان هم صحبت کرد.

وی ادامه داد: آن نمازی که خواندم مستحبی بود و من باید در آن زمان نماز را می‌خواندم. واقعا کسی ندید که من نماز می‌خوانم و حتی کسانی که در کنار من نشسته بودند هم متوجه نماز خواندن من نشدند.

دبیر تصریح کرد: آن آقایی که فیلمبرداری کرد پیش من آمد و فیلم را نشانم داد. به او گفتم راضی نیستم که فیلم گرفته‌ای. اما او گفت که این فیلم خیلی خوب است و آن را منتشر هم کرده‌ است. با شنیدن این جمله شوکه شدم و به آن فرد گفتم که من بابت انتشار فیلم نماز خواندنم راضی نیستم و باعث شدی کتک بخورم.

رئیس فدراسیون کشتی درباره تبعات این اتفاق گفت: پس از انتشار فیلم چند خبرنگار با من تماس گرفتند و گفتند ریا کرده‌ام. به آنها گفتم شما نیت‌خوان هستید؟ دو سه نفر دیگر هم به من گفتند که کار خوبی انجام داده‌ام. من فقط یک چیزی بگویم. همیشه به خدا گفتم من را پاک ببر. آنهایی که من را قضاوت کردند اگر درست گفتند غیبت کرده‌اند و اگر اشتباه گفتند به من تهمت زدند.در هر صورت آنها گناه کردند و بار گناهان من را کم کرده‌اند. مردم مراقب باشند و زود قضاوت نکنند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جابر ده باشی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    نماز یک وظیفه شرعی و شخصی است و آقای دبیر کار خوبی کرده اند ، البته بر وجهه و جایگاه شغلی و منصب ایشان نمی افزاید. و آنچه ایشان را ارتقای شغلی می دهد تصمیمات مدیریتی درست و رعایت حقوق مردم است و انجام درست کارهای شغلیشان

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها