۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
آماده شدن طرح دولت / همسان سازی حقوق کارمندان چگونه عمل می‌کند؟

رئیس سازمان امور استخدامی از آماده شدن طرح همسان‌سازی حقوق کارمندان دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، در مردادماه سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، طرحی برای افزایش حقوق کارمندان دولت ارائه دادند که قرار است تا پایان شهریور اجرایی شود.

اما روز جمعه، رئیس سازمان امور استخدامی از این طرح به نام طرحِ «همسان‌سازی حقوق کارمندان» نام برد و گفت: این طرح تهیه و بررسی شده اما اجرای آن منوط به تامین اعتبارات لازم است.

او جزئیاتی از این طرح اعلام نکرد اما وعده داد که براساس بودجه و درآمد دولت این طرح اجرایی خواهد شد: اجرای این پیشنهاد نیازمند تخصیص اعتبار لازم بوده که با توجه به قرار داشتن در میانه سال، بر اساس میزان درآمد دولت و ملاحظاتی که برای عموم مردم باید داشته باشیم، اجرایی می‌شود.

در عین حال، هنوز جزئیات کاملی از این طرح منتشر نشده؛ به نظر می‌رسد این طرح قرار است مزایای مزدی کارمندان و اشل حقوقی آن‌ها را ارتقا دهد؛ اما اینکه نام طرح را همسان‌سازی حقوق کارمندان گذاشته‌اند، برخی ابهامات در خود دارد؛ آیا این طرح قرار است حقوق کارمندان نهادها و وزارتخانه‌های مختلف را تا حدود زیادی همسان‌ سازد.

گفتنی‌ست، نود درصدِ هر افزایشی که شامل حال شاغلان دولت شود، براساس قانون همسان‌سازی به بازنشستگان نیز تعلق خواهد گرفت.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی و خط فقر که الان بالای 12میلیون شده افزایش پیدا کند، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، خواهشان حقوق‌ها رو عادلانه کنید. ممنون.
  • کارمند IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    لطفا ما کارمندان با کارگران همسان سازی کنید
    • کارمند IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      آخه حقوق کارمندی که 6 تومن میگیره چطوری میتونه زندگی کنه خواهشا و عاجزا تقاضای کمک داریم حداقل حقوق باید 9 تومن باشه نه 5 - 6 تومن
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    منکه دچار یاس ونا امیدی شدم وقتی با ۳۰سال کار وتحصیلات عالی وپست کارشناسی از یک بازنشسته تامین اجتماعی بدون تحصیلات کمتر میگیرم لطفا عدالت را رعایت کنید دور وبر خودم با بعضی از همکا رانم که رفتند تامین اجتماعی وبا همین شرایط من بازنشسته شدن ماهی ۱۴ میلیون حقوقشون هست در صو تیکه ما به زحمت ۷ میلیون ت
  • عباس IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    باسلام اگراعتبترات نیست برای هیچ دستگاهی یاارگانی نباشد وگرنه بی عدالتی درپرداختی ها رابردارید
  • م پ IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    با سلام لطفا زودتر در شهریور همسان سازی بازنشستگان اجرا کنید جون گرانی بیداد میکنه پیشکسوتان در تورم بی حدومرز در سختی هستند لطفا هر زمان افرایشی رخ مدهد در جا سریعا برا همه چه شاغل چه پیشکسوت در یک زمان اجرا بشه تا این همه اعتراضات نباشه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها