۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
تلافی سنگین ایران برای کشتن نیروهای سپاه توسط اسرائیلی‌ها

فرمانده کل سپاه: صهیونیست‌ها دو نفر از ما را شهید کردند اما هفت نفر از آنها کشته شد. در وسط یک معرکه جهانی سخت، بسیار جدی و واقعی هستیم.جنگ ما ادامه دارد

سپاه نیوز،:سردار سلامی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته فلسطینیان ۱۶۵ عملیات انجام دادند که ۵۰ درصد آن تیراندازی بود، گفت: صهیونیست‌ها دو نفر از نیروهای ما را (در سوریه) شهید کردند؛ اما با دست‌های غیبی هفت نفر از آنها کشته شدند؛ این معادلات دیگر به نامعادلات تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه طی یک هفته گذشته فلسطینیان ۱۶۵ عملیات انجام دادند که ۵۰ درصد آن تیراندازی بود، گفت: اخیراً صهیونیست‌ها دو نفر از نیروهای ما را شهید کردند؛ اما با دست‌های غیبی، هفت نفر از آنها کشته شدند.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت روز ارتش که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با تبریک این روز به رهبر معطم انقلاب اسلامی، ملت ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: زیباترین تعبیر که تجسم حقیقت زنده ارتش است در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی متجلی شده که فرمودند «ارتش کلمه طیبه است»؛ این کلمه طیبه همانند یک شجره طیبه و درخت مبارک و تناوری است که اصل و ریشه‌های آن در اعماق ایمان، باور و اعتقاد مردم ما و ایمان و باور درونی آحاد ارتشیان مستحکم و ثابت است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها