۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
مستمری ویژه این افراد تا عید فطر واریز می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی به مناسبت عید فطر خبر داد

ایرنا: وی گفت: سال گذشته دولت مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی را در دو مرحله افزایش داده و در صورت تأمین منابع حمایت‌های بیشتری از این افراد را در دستور کار قرار داده است.

 «سیدصولت مرتضوی» روز سه‌شنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهور در پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مردم افزود: حمایت دولت از افراد دارای معلولیت فقط در حد مستمری و کمک‌هزینه است و این‌ها فقط بخشی از حمایت‌های مستمر بوده و کمک‌های غیرمستمر این سازمان نیز برای تعداد زیادی از جمعیت هدف تحت پوشش این سازمان محقق شده است.

وی افزود: دولت سال گذشته مستمری افراد تحت‌پوشش (بهزیستی را دوبار طی یکسال افزایش داده، یک‌بار به میزان ۲۰ درصد و بار دیگر به مقدار ۳۰ درصد) و موضوع عیدی هم منوط به تحقق منابع اعتباری مورد نیاز دانست و در همین راستا به موضوع واریز کمک‌هزینه معیشتی جمعیت هدف این سازمان در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

انتقاد از بیمه تکمیلی بازنشستگان جهاد کشاورزی، موضوع تماس‌ دوم بود که مرتضوی با تأکید بر این‌که بیمه تکمیلی مورد اشاره که انتقادات زیادی هم به آن وارد است تغییر خواهد کرد، گفت: در تلاش هستیم متناسب با توان کشور مشکلات جامعه بازنشستگان را تأمین کنیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها