۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
افشاگری مهم از ردپای دلالان در بن‌بست مسکن

همدان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد اقدامات اجرایی قانونی و نظارتی می تواند ما را از بن بست مسکن نجات بدهد البته اگر واسطه ها، دلالان و کسانی که احتمالاً در برخی مسئولیت ها حضور دارند اما خودشان در حوزه مسکن کاسب هستند، بگذارند و اجازه بدهند.

ایسنا: کیومرث سرمدی‌واله با بیان اینکه در مورد مشکل مسکن ملی بارها در صحن علنی مجلس و نیز در جلسات استان تذکرات لازم داده شده است، افزود: بنده کاری به مسائل فنی مسکن ندارم چراکه مسائل فنی در اختیار بنده نیست ضمن اینکه مسائل اجرایی هم متولی خودش را دارد اما از جایگاه نظارتی عرض می‌کنم قصور و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی جوان ما به علت نداشتن مسکن و اجاره مسکن بالا نمی تواند ازدواج کند، گناهش برگردن مسئولی است که نمی‌تواند کار کند.

وی با بیان اینکه از وزیری که افتخارش این بود در طول وزارتش یک واحد مسکن افتتاح نکرد تا مسئولی که پشت میز دولت آقای رئیسی نشسته و اساسی ترین برنامه دولت را جدی نگرفته، همه مسئول هستند، تصریح کرد: برای حل مشکل مسکن چند راه حل وجود دارد که به نظر می رسد اقدامات اجرایی قانونی و نظارتی می تواند ما را از بن بست مسکن نجات بدهد البته اگر واسطه ها، دلالان و کسانی که احتمالاً در برخی مسئولیت ها حضور دارند اما خودشان در حوزه مسکن کاسب هستند، بگذارند و اجازه بدهند.

سرمدی‌واله خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق قانون مالیات بر عایدی سرمایه و اصلاح نظام فشل موجود بانکی و بعد ساخت مسکن می‌توانیم از این بن بست تاریخی بگذریم.

وی در ادامه از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به حل مشکل آب شرب اسدآباد خبر داد و یادآور شد: با پیگیری‌های ویژه انجام شده در تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به حل مشکل آب شرب اسدآباد روز گذشته این اعتبار واریز و به شهرستان ابلاغ شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها