۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
خبر مهم در مورد تمدید گذرنامه برای سفر زیارتی اربعین

سخنگوی فراجا گفت: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش تسنیم، سردار مهدی حاجیان؛ سخنگوی فراجا ضمن تشریح نحوه تمدید گذرنامه‌های منقضی شده اظهار کرد: مراحل صدور برگ‌ گذرموقت ویژه اربعین از روز یکشنبه 6 / 6/ 1401 در دفاتر "پلیس 10+"  انجام خواهد شد که هزینه آن به مراتب کمتر از هزینه صدور گذرنامه است و طی 48 ساعت در درب منزل تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از امروز شنبه نیز مورخ 5/ 6/ 1401  تمدید گذرنامه زائران اربعین‌ حسینی (ع) در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: افرادی که تاریخ گذرنامه 10 ساله آنها منقضی شده به شرط سالم بودن مدارک گذرنامه، می توانند ضمن مراجعه به پلیس مهاجرت و گذرنامه در مراکز استان‌ها و نیز پلیس اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها ضمن تحویل گذرنامه منقضی شده، نسبت به درخواست تمدید آن اقدام کنند.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آنها 6/ 6/ 1391 است و تاریخ 10 ساله آنها منقضی شده تا  6 ماه تمدید خواهد شد ضمنا گذرنامه‌هایی که زیر 6 ماه اعتبار داشته باشند نیز تمدید می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز  به مرزها مراجعه نکنند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها