۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
دستور جدید سرپرست آموزش و پرورش برای رتبه‌بندی‌ها

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.

فارس: رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.

صحرایی در جلسه بررسی مسائل روز آموزش و پرورش که با حضور معاونان وزارت‌ آموزش و پرورش و جمعی از صاحب‌نظران در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با تاکید بر اهتمام ویژه و لزوم جدیت در تعیین تکلیف مسائل رتبه‌بندی معلمان در آینده نزدیک، ادامه داد: جلسات بررسی مشکلات حوزه وزارت آموزش و پرورش و ارائه راهکارها با رعایت زمان‌بندی جلسات هیأت دولت به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی به بررسی موضوعاتی مانند آزمون استخدامی آموزش و پرورش، امتحانات نهایی و رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی در اولین نشست این اعضا اشاره کرد و افزود: مسأله رتبه بندی معلمان با جدیت دنبال و تا اعلام وصول و تعیین تکلیف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به طور ویژه پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha