برنامه کامل بورسان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

اقتصاد متورم؛ عامل ارزندگی بورس

همراه با قاسم آزاد کارشناس بازار سرمایه و کوشا اسماعیلی کارشناس بازار سرمایه
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
اقتصاد متورم؛ عامل ارزندگی بورس

بورس تهران در روز سه شنبه برخلاف بازار دیروز مثبت و صعودی دنبال شد و نماگرهای اصلی آن رنگ سبزی را به سهامداران ارائه کردند. به نظر می‌رسد فعلا چشم‌انداز پیش روی بازار سهم مثبت ارزیابی می‌شود و از این رو شاخص کل بورس توانست با بهبود تقاضا به بازدهی مثبت ۱.۸۲ درصدی برسد و در ارتفاع ۲.۳۶۸ میلیون واحدی قرار بگیرد

بورس تهران در روز سه شنبه برخلاف بازار دیروز مثبت و صعودی دنبال شد و نماگرهای اصلی آن رنگ سبزی را به سهامداران ارائه کردند. به نظر می‌رسد فعلا چشم‌انداز پیش روی بازار سهم مثبت ارزیابی می‌شود و از این رو شاخص کل بورس توانست با بهبود تقاضا به بازدهی مثبت ۱.۸۲ درصدی برسد و در ارتفاع ۲.۳۶۸ میلیون واحدی قرار بگیرد، در سمت دیگر شاخص هم‌وزن که از ابتدا با رنگ سبز کار خود را آغاز کرد نیز بازدهی مثبت ۱.۶۹ درصدی را به ثبت رساند. ارزش معاملات خرد سهام طی معاملات روز جاری عدد ۲۰۳۳۵ میلیارد تومان را به نمایش گذاشت که نشان از تداوم رونق بورس تهران دارد و از طرفی شاهد ورود پول ۱۱۳۵ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در بخش اول برنامه زنگ پایان امروز همراه با قاسم آزاد، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی شرایط روز بورس تهران و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.

در بخش دوم نیز همراه با کوشا اسماعیلی، کارشناس بازار سرمایه به بررسی چالش‌های توقف طولانی‌مدت نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • روشن DE ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    باآرزوی موفقیت برای مهندس کوشا اسماعیلی👍