۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
تب داغ رمزارزها فرو نشست؟

در فروردین ماه عملکرد کلی بازار نسبت به ماه قبل اندکی نزول داشت و بسیاری از رمزارزها عملکردی بهتری از بیت کوین را ثبت کردند.

فردای اقتصاد: بیت کوین در یک ماه گذشته در حدود ۸ درصد رشد را ثبت کرد و توانست بعد از حدود ۱۰ ماه قیمت‌های بالاتر از ۳۰ هزار دلار را مجدد لمس کند.

اما به طور کلی در بعد از رسیدن قیمت به سطح اشاره شده، میزان تقاضا در بازار رو به کاهش رفت و حجم معاملات نیز در سطح پایینی قرار داشت. مجموع عوامل خبر از کاهش احتمالی قیمت بیت کوین در آینده و اصلاح احتمالی آن داشت.
به طور کلی شرایط به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد بیت کوین در آستانه یک روند رو به رشد بلند مدت قرار دارد اما به دلیل نامساعد بودن شرایط اقتصاد کلان، دستیابی به قله‌های قیمتی قبلی در سال ۲۰۲۳ بعید به نظر می‌رسد.
در حال حاضر نیز در کوتاه مدت انتظار می‌رود، بیت کوین تا حدی اصلاح قیمتی و زمانی را تجربه کند و بعد از آن مجددا به سمت قیمت‌های بالا متمایل خواهد شد.

از لحاظ تکنیکالی محدوده ۲۸ هزار دلار اولین حمایت موثر بیت کوین بود، حمایت جدی بعدی در حوالی ۲۵ هزار دلار قرار دارد. 

در فروردین ماه عملکرد کلی بازار نسبت به ماه قبل اندکی نزول داشت. هرچند بسیاری از رمزارزها عملکردی بهتری از بیت کوین داشتند اما در مقایسه با چند ماه گذشته که روند صعودی بازار رمزارزها شروع شده است، این نسبت کاهش یافته است. در ماه‌های قبل تعداد اندکی از ۱۰۰ رمزارز برتر بازدهی منفی داشتند اما در فروردین این عدد رشد داشته است همچنین میزان بازدهی کوین‌هایی که بیشترین بازدهی را داشته‌اند کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش هیجان و اشتیاق در بازار است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار