۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
فوری/ سامانه یکپارچه خودرو باز شد + جزئیات

متقاضیانی خرید خودرو که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ است می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو که درحال‌حاضر باز شده است، خودروی دیگر انتخاب کنند تا نوبت تحویل خودرو آنها به ۱۴۰۲ تغییر کند.

مشرق: سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز ۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز در دسترس است و متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه که نوبت آنها به سال ۱۴۰۳ موکول شده است در صورت تمایل می‌توانند با ورود به سامانه نسبت به تغییر نوع خودرو انتخابی خود اقدام کنند.

براساس اعلام وزارت صمت این سامانه قرار بود از صبح امروز در دسترس متقاضیان قرار گیرد که به دلایلی این امر محقق نشد و بالاخره با تاخیر چند ساعته درحال‌حاضر سامانه بروز رسانی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

براساس اعلام امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت متقاضیانی که نوبت بندی تحویل خودرو آنها به علت انتخاب خودروهای پرمتقاضی به سال آینده (۱۴۰۳) موکول شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه easalcar.ir نسبت به تغییر نوع خودرو خود اقدام کنند و خودروی مورد نظر خود را در سال ۱۴۰۲ تحویل بگیرند.

وی افزود: همچنین این امکان برای افرادی که به هر دلیلی قصد تغییر نوع خودروی خود را دارند نیز فراهم است تا با مراجعه به سایت از خرید انصراف دهند و سپس در مرحله دوم طرح یکپارچه که از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود شرکت کنند.

براساس اعلام وزارت صمت از حدود ۵۰ محصول مختلف عرضه شده در طرح یکپارچه فقط در ۵ محصول پرتقاضا با تیپ بندیهای مختلف در اعلام نتایج تحویل به ۱۴۰۳ موکول شده است که متقاضیان این خودروها می‌توانند با انتخاب خودروهای دیگر خودروی خود را در سال ۱۴۰۲ تحویل بگیرند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها