۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
فوری/ فیلم لحظه تیراندازی به نماینده مجلس خبرگان

نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌.

تسنیم: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌.

براساس این گزارش، آیت‌الله سلیمانی که در حال انجام امور بانکی در ‌شعبه مرکزی بانک ملی بابلسر بود، توسط فردی مورد حمله قرار گرفته جان خود را از دست داد.

در فیلم زیر لحظه تیراندازی ضارب به عضو مجلس خبرگان از را مشاهده کنید:

رئیس‌جمهوری در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را به بیت مکرم ایشان، علمای اعلام و مردم شهیدپرور استان مازندران، تسلیت گفت و اعلام کرد: شهادت عالم ربانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

اینجانب با ابراز همدردی، شهادت این روحانی ارجمند را به بیت مکرم و علمای اعلام و دانشگاهیان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و سلامت مسألت دارم.

لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان اقدام کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha