۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
سرعت گرفتن تحویل خودرو در گروه سایپا

معاون بازاریابی و فروش سایپاگفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی تصریح کرد: با افزایش تیراژ تولید محصولات در گروه سایپا، با همراهی و همکاری پلیس راهور فراجا تخصیص و تحویل خودرو به مشتریان سرعت گرفته است که در هفته گذشته ۲۵ هزار دستگاه خودرو فاکتور و شماره گذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ۲۱ هزار خودرو تحویل مشتریان شد و به دلیل کمبود ناوگان حمل خودرو امکان ارسال ۴ هزار خودرو به نمایندگیها فراهم نشد.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت : با ادامه روند افزایش تولید در هفته پیش رو نیز برای تخصیص و تحویل بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.

کاظمی طرقی ادامه داد: با توجه به محدودیت ناوگان حمل خودرو به شهرستانها مشتریان گرامی که خودرو آنها تخصیص و پلاک گذاری شده است، می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و یا سایت اینترنتی درخواست تحویل حضوری خودرو خود را ثبت تا با هماهنگی نسبت به مراجعه و تحویل خودرو از گروه سایپا اقدام کنند.

دو هفته بیمه بدنه رایگان و پرداخت هزینه حمل برای تحویل حضوری

وی افزود: در صورت تحویل حضوری، مشتریان گرامی از دو هفته بیمه بدنه رایگان و همچنین دریافت هزینه سفر به میزان هزینه حمل خودرو بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار