۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
جیب‌برهای ورزشگاه آزادی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج مرد جوان که در حین بازی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس اقدام به ۵۰ فقره جیب بری کرده بودند، خبر داد.

ایسنا:سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این‌باره گفت:‌ در جریان برگزاری دربی ۱۰۰ در تهران ماموران عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به صورت نامحسوس در استادیوم آزادی مستقر شده و اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان کردند که در همین حین پنج مرد جوان که به صورت تیمی، اقدام به زاغ زنی و سرقت از شهروندان کرده بودند را شناسایی و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر واحد های مستقر، هر پنج متهم در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۲۷ دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان حدودا ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۵۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

معظمی گودرزی در پایان با اشاره به سوابق یکی از متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : متهمان برای کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شدند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها