۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
جیب‌برهای ورزشگاه آزادی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج مرد جوان که در حین بازی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس اقدام به ۵۰ فقره جیب بری کرده بودند، خبر داد.

ایسنا:سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این‌باره گفت:‌ در جریان برگزاری دربی ۱۰۰ در تهران ماموران عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به صورت نامحسوس در استادیوم آزادی مستقر شده و اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان کردند که در همین حین پنج مرد جوان که به صورت تیمی، اقدام به زاغ زنی و سرقت از شهروندان کرده بودند را شناسایی و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر واحد های مستقر، هر پنج متهم در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۲۷ دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان حدودا ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۵۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

معظمی گودرزی در پایان با اشاره به سوابق یکی از متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : متهمان برای کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شدند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha