۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
شغل بعدی وزیر صمت سابق چیست؟

با استیضاح فاطمی امین بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است.

روزنامه شرق در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد»

امروز جلسه استیضاح وزیر صمت برگزار شد و او نتوانست رای اعتماد مجلس را بگیرد و بالاخره پس از جنجال‌های فراوان از وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت رفت.

 نمایندگان مجلس با ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف، ۲ رای ممتنع و ۶ رای باطله از مجموع ۲۷۲ رای مأخوذه به استیضاح سیدرضا فاطمی امین رای دادند؛ بنابراین سیدرضا فاطمی‌امین از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌رود.

در یک هفته گذشته فاطمی امین با حواشی مختلفی روبه رو شده بود. از ادعای، اهدای چندین دستگاه خودرو شاسی بلند به برخی نمایندگان مجلس تا جنجال‌های سامانه ثبت نام خودرو.

 جلسه امروز استیضاح وزیر صمت نیز با حواشی زیادی روبه رو شد. دولت با یک تیم پر و پیمان برای همراهی از فاطمی امین به مجلس آمد و البته در ادامه خودِ رئیس جمهور نیز برای دفاع از وزیرش به صحن علنی مجلس آمد، وزرا هم در مدت سخنرانی مخالفان و موافقان در حال لابی گسترده با نمایندگان برای ابقای وزیر بودند.

 با استیضاح فاطمی امین بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است. روزنامه شرق در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد»

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha