۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
موج ورشکستگی بانک‌ها چه تبعاتی برای رمزارزها خواهد داشت؟

به نظر می‌رسد سلسه ورشکستگی بانک‌ها تبعات زیادی داشته و از نشانه‌های رکود اقتصادی پیش رو است، که می‌تواند گریبان رمزارزها را نیز در آینده بگیرد.

فردای اقتصاد: در هفته گذشته یک بانک بزرگ دیگر در ایالت متحده ورشکست شد و این موضوع باعث حرکت بیت کوین به سمت ۳۰ هزار دلار گشت، اما با فروکش کردن هیجانات و نبود تقاضای کافی بیت کوین مجددا با افت مواجه شد و در نهایت کندل ماهانه با ۲.۸ درصد رشد بسته شد.

به نظر می‌رسد سلسه ورشکستگی بانک‌ها ادامه دار باشد و احتمال ورشکستگی بانک پاسفیک وسترن با کاهش ۶۷ درصدی ارزش سهام، در حد بالایی قرار دارد. این ورشکستگی‌ها تبعات زیادی داشته و از نشانه‌های رکود اقتصادی پیش رو است. از طرف دیگر در روز آینده جلسه فدرال رزرو برگزار خواهد شد. تخمین‌ها  از احتمال ۸۰ درصدی افزایش نرخ بهره، به میزان ۰.۲۵ درصد، حکایت دارند. در حال حاضر بازار در ترس ناشی از این جلسه قرار دارد و درصدی از افت قیمت بیت کوین را می‌توان به آن نسبت داد

از طرف دیگر داده‌های آنچین نیز همچنان به نبود تقاضای موثر در بازار و احتمال افت قیمت در کوتاه مدت اشاره دارند، ولی در بلند مدت به نظر می‌رسد که بیت کوین در آستانه یک روند صعودی است، هرچند که این مسیر با نوساناتی همراه خواهد بود.

و در نهایت در برنامه این هفته فردای کریپتو به ادامه بحث مدیریت ریسک، اثرات و نتایجی آن پرداخته شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امیر US ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    عالی واقعا بینظیر خسته نباشید و لطفا ادامه بدید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار