۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
آغاز پذیره‌نویسی سومین صندوق تضمین اصل سرمایه

مونا حاجی علی اصغر، مدیرعامل گروه مالی کیان گفت: پذیره‌نویسی صندوق تضمین کیان به‌عنوان سومین صندوق تضمین اصل سرمایه روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

مونا حاجی علی اصغر، مدیرعامل گروه مالی کیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، بیان کرد: صندوق تضمین اصل سرمایه کیان، صندوق سرمایه‌گذاری مختلط مبتنی بر صدور و ابطال است و هر واحد آن با مبلغ پایه یک میلیون ریال پذیره‌نویسی می‌شود. سقف حجم واحدهای ارائه‌شده در پذیره‌نویسی یک هزار میلیارد ریال خواهد بود که با تکمیل این میزان یا پایان مهلت زمانی، پذیره‌نویسی این صندوق به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: این صندوق مناسب افرادی است که به دنبال سرمایه‌گذاری میان مدت در بورس هستند تا ضمن منتفع شدن از سود بازار سرمایه، اصل سرمایه آنها نیز در صورت شرایط نزولی بورس، تضمین شود.

حاجی علی اصغر با تاکید بر این موضوع که صندوق‌های سرمایه‌گذاری تضمین اصل سرمایه جایگزین مناسبی بجای خرید مستقیم سهام و همچنین روشی بسیار کم ریسک برای سرمایه‌گذاران است، افزود: این صندوق در پاسخ به دغدغه سرمایه‌گذارانی طراحی شده است که افزون بر حفظ اصل سرمایه تمایل دارند در شرایط صعودی بازار از بازدهی‌های مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرعامل گروه مالی کیان گفت: این صندوق یکی از مهم‌ترین ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بورس را که از دست دادن اصل سرمایه است، کنار می‌گذارد و حفظ اصل سرمایه را با درنظر گرفتن دوره زمانی تعیین شده، تضمین می‌کند.

بنابراین گزارش؛ پذیره‌نویسی «صندوق تضمین کیان» که از سوی گروه مالی کیان ضمانت شده، از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. پذیره‌نویسی این واحدها از طریق اپلیکیشن کیان دیجیتال انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها