۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
ماجرای توقیف زنان موتور سوار چیست؟

توقیف ۱۰۶ موتور شارژی به علت کشف حجاب در کیش و هرمز

فارس: فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۸۶ دستگاه موتورشارژی به علت کشف حجاب در طرح عفاف و حجاب خبر داد. همچنین فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء (ع) هرمز از توقیف ۲۰ دستگاه موتورشارژی به علت کشف حجاب در طرح عفاف و حجاب خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۸۶ دستگاه موتورشارژی به علت کشف حجاب در طرح عفاف و حجاب خبر داد.

سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی کیش صبح امروز با اعلام خبر توقیف ۸۶ موتور شارژی به علت کشف حجاب در این جزیره و با تاکید بر اینکه این طرح براساس ابلاغیه وزارت کشور و قوه قضاییه به پلیس در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پلیس ملزم به پیگیری مفاد قانون است و رعایت عفاف و حجاب از مطالبات مردم است و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این خصوص عمل می‌کند.

وی افزود: در این طرح که از از ۲۶ فروردین آغاز شده است، علاوه بر اقدام هوشمند پیرامون برخورد با کشف حجاب رانندگان و سرنشینان خودرو، متخلفان در صنوف و با راکبان موتورهای شارژی دارای کشف حجاب و پوشش نامتعارف هستند برخورد می‌شود.

طی روزهای اخیر دبیر شورای امر بمعروف و نهی از منکر هرمزگان نیز با سفر به جزیره کیش و دیدار با مسؤولان مناطق آزاد و نیروی انتظامی، خواستار اجرای هر چه جدی تر طرح عفاف و حجاب در این جزیره شده بود.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء (ع) هرمز از توقیف ۲۰ دستگاه موتورشارژی به علت کشف حجاب در طرح عفاف و حجاب خبر داد.

حجت الله سالاری فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) هرمز عصر امروز با اعلام خبر توقیف ۲۰موتور شارژی به علت کشف حجاب در این جزیره و با تاکید بر اینکه این طرح براساس ابلاغیه وزارت کشور و قوه قضاییه به پلیس در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پلیس ملزم به پیگیری مفاد قانون است و رعایت عفاف و حجاب از مطالبات مردم است و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این خصوص عمل می‌کند.

وی افزود: در این طرح که از ۲۶ فروردین آغاز شده است، علاوه بر اقدام هوشمند پیرامون برخورد با کشف حجاب رانندگان و سرنشینان خودرو، متخلفان در صنوف و با راکبان موتورهای شارژی دارای کشف حجاب و پوشش نامتعارف هستند، برخورد می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha