۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
آیا هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین در حال ترک بازار هستند؟

در بررسی هفتگی بازار نیز به نظر می‌رسد، احتمال افت قیمت بیت کوین تا حوالی ۲۶ هزار دلار وجود دارد، هرچند که عمده فروشندگان فعلی را سرمایه‌گذاران کوتاه مدت تشکیل می‌دهند.

فردای اقتصاد: با افزایش قیمت بیت کوین درآمد ماینرها در دو سال اخیر، تقریبا دو برابر شده است. بحث ماین و استخراج بیت کوین در ایران بسیار محبوب است و طرفدارهای خاص خود را دارد اما به نظر می‌رسد قانون‌گذاران برداشت و تخمین درستی از بزرگی این صنعت و میزان برق مصرفی آن ندارند و به این دلیل مشکلات زیادی هم برای صنعت برق و هم برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران این حیطه ایجاد شده است.
در برنامه این هفته فردای کریپتو به بررسی هایپ مجدد میم‌کوین‌ها و افزایش محبوبیت آنها پرداخته شد. به نظر می‌رسد راه‌اندازی پروتکل اوردینالز به افزایش محبوبیت این گروه از توکن‌ها و همچنین افزایش تراکنش‌ها بر روی شبکه بیت کوین منجر شده است.
در بررسی هفتگی بازار نیز به نظر می‌رسد، احتمال افت قیمت بیت کوین تا حوالی ۲۶ هزار دلار وجود دارد، هرچند که عمده فروشندگان فعلی را سرمایه‌گذاران کوتاه مدت تشکیل می‌دهند و سرمایه‌گذاران بلند مدت همچنان به بازار وفادار مانده‌ و در جایگاه خریدار قرار گرفته‌اند.

در انتها به بررسی سنتیمنت اتریوم می‌پردازیم،با توجه به شرایط، انتظار اصلاح قیمتی در این رمزارز نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار